петък, 14 март 2014 г.

Влюбената Стефани Кайо

Наскоро подписа с една от най-важните агенции в Холивуд.
Нейният треньор е гуруто на много от настоящите кино звезди, който създава и продуцентска къща, в която ще адаптира продукции от Латинска Америка в САЩ.

- През 2013 са се случили важни неща...
Нещо повече - любовта беше най-голямата награда. Най-прекрасното...

- Влюбена ли си?
Любовта като цяло! Така да го кажа.

- Не искаш да кажеш в кого си влюбена?
Просто не искам да говоря за тези неща, докато не се омъжа... (новият й приятел е американският импресарио Чад Кембъл, с когото е от последното тримесечие на 2013)

- Това скоро ли ще се случи?
Не знам, може би (усмихва се). Мога да ти кажа само, че никога не съм била толкова щастлива. 

В средата на 2013 прочита една статия в американската версия на списание "Marie Claire", която й променя живота. Било е статия за Джоан Шекел, треньор и гуру на съвременни актьори, режисьори, сценаристи и продуценти в Холивуд. Джоан е работила със създатели на повече от 400 филма, много от тях награждавани. Орландо Блум, Киану Рийвс, Мариса Томей са търсели помощ от Джоан, за да изградят персонажите си. Стефани Кайо също е почукала на вратата й в Лос Анджелис, в "The Space", филмово студио. Сега перуанската актриса е една от любимите ученички на Джоан. Всички режисьори, които отиват
 там и работят със Стефани, казват, че е специална актриса. Първата вечер, в която са работили, са й казали: "Добре, стоим пред една звезда". "Аз почти никога не казвам това, защото знам, че пътят към отличната работа е труден. Много хора идват при мен и ми казват: 'Искам да стана известен, искам да играя в успешен филм, искам да спечеля Оскар'. Но имам предчувствие за Стефани. Тя е радостна, амбициозна, силна, смела и честна и блести, блести... Тя може да накара хората да се смеят, може да пее, да танцува, но може да покаже и дълбочина. Дали вярвам, че може да триумфира в Холивуд? Абсолютно!", споделя Джоан Шекел. 

- Запозна ли се с известни актьори в "The Space"?
Да, но не искам да споменавам имена. Странно е, защото са хора, с които работя, така че е по-добре да действам внимателно. Но мога да кажа нещо повече...

- Моля те, кажи ми.
Когато бях в Ню Йорк, по тримесечната програма във Филмовата академия, за една седмица отидох в Лос Анджелис да посетя четирите големи агенции за актьори в града. Запознах се с много агенти, показах им мой запис и се върнах в Ню Йорк много развълнувана.

- И подписа ли с някоя от тези агенции?
Подписах с Уилям Морис. Една от най-важните в Холивуд. Това стана преди няколко седмици. Така че приключих каквото имах да правя в Ню Йорк и се преместих в ЛА. Сега с Уилям Морис имам четири агенти - един в Ню Йорк, един в ЛА, един който следи има ли нещо за телевизията и друг, който следи за киното.

- Предполагам, че когато се влюбиш, влагаш цялата си душа...
Тук грешиш, пристъпвам много сдържано. Просто защото нямам голям опит в любовта...

- Колко пъти си се влюбвала наистина?
Не съм много сигурна, но може би един или два пъти. Но това, което усещам сега, е, че живея, несравнимо е. Някои неща нямат обяснение в живота, даваш си сметка, че дори поезията не може да изрази чувствата ти. За мен животът се разкри през 2013.

Стефани започва да играе в теленовели от малка. Първата й е "Пакости на сърцето" ("Travesuras del Corazón"). Учила е актьорско майсторство при Алберто Исола и пеене при Маргарита Понсе. Играла е няколко главни роли, които са й донесли международна слава, като "Откраднати целувки" ("Besos Robados"), "Белег на желанието" ("La Marca del Deseo"), "Доня Бея" ("Doña Bella"), "Секретарят" ("El Secretario") и последната й засега теленовела "Хипохондричка" ("La Hipocondríaca"). В "Доня Бея" ("Doña Bella") Кайо за първи път играе злодейката. Печелила е приза за Най-добра актриса за ролята си в "Секретарят" ("El Secretario"). Има издаден албум "Llegaré" Рекламно лице е на марки като Пантен, магазини Риплей в Перу.

- Беше ли ти трудно да изградиш първия си отрицателен персонаж?
Беше сложно да го подготвя. Това беше първата ми злодейка, но тя не е типичната лоша, защото страда много и е доста наивна.

- Какви роли предпочиташ - добри или лоши?
И двете ми харесват еднакво. Много по-трудно е да направиш двойник на добрата. Еванхелина от "Доня Бея" ("Doña Bella") е зряла, истинска, човечна. Добрите, които съм играла, са били ревли, по-добри и с повече характер.

- В теленовелата мъжът ти Антонио те малтретира. Как си спомняш тези сцени на насилие с Фабиан Риос?
Бяха сложни, понеже Фабиан е доста страстен актьор и голям професионалист. Нямаше проблеми помежду ни, репетирахме, за да изглежда по-реално, не трябваше да правим много дубли, ставаха от първия или втория път. 

- В реалния живот способна ли си да бъдеш с някого, който ти е неверен?
Не, никога. Трябва да си силен, да се обичаш повече. В тази история става дума за едно малко село, където всичко се знае, всички за консервативни, жената трябва да излезне от дома си женена и девствена. Аз не бих го приела.

- Имаше ли съперничество с Шарик Леон, протагонистката?
Не, разбирахме се страхотно. Всъщност, нямахме много сцени, малкото които имахме, бяха доста силни. Тя е много мила, красива.


- От малка играеш. Съжаляваш ли, че си започнала на толкова ранна възраст?
На 8г. започнах да играя в телевизията, но не съжалявам, че започнах от малка, понеже е едно от най-хубавите ми преживявания, макар че не знам дали би ми харесало децата ми да направят същото.

- Родителите ти подкрепяха ли те?
Имах много хубаво семейство, подкрепяше ме и ме държеше на земята. Майка ми ме придружаваше всеки ден на снимки и ме пазеше да не полудея от толкова малка. В моя случай беше забавно, понеже започна като игра, след това осъзнаваш, че с това искаш да се занимаваш и виждаш кариерата по различен начин от актьори, започнали като големи.

- Като протагонистка на "Белег на желанието" ("La Marca del Deseo"), оставяше ли се на желанието?
Понякога (смее се). Има много желания в живота, някои забранени, други позволени. Забранените са по-сладки очевидно.

- В сериала бяхте пет сестри и всичките красиви. Как се разбираше с останалите актриси? Имаше ли съперничество между вас или бяхте като семейство?
Не са ми сестри, нито съпернички, а колежки и всичките ги уважавам и им се възхищавам. Аз съм жизнерадостно момиче, не обичам да се забърквам в проблеми и затова гледам да не изграждам много лични връзки с хората, с които работя. Ясно ми е, че човек трябва да се научи да приема снимките сърдечно, но не и да вярва на приказката, че всички са ти приятели.

- Злите езици говореха, че между теб и Хуан Алфонсо Баптиста е имало връзка, когато протагонизирахте "Белег на желанието" ("La Marca del Deseo")...
Не, аз винаги съм различавала измислицата от реалността. Между нас не е имало нищо, нито ще има. Слухове винаги ще има, но не ме притеснява, понеже както Гато, така и аз имаме различни вкусове. 

- Но сте се разбирали добре?
Разбира се, той е голям професионалист. Да работиш с Гато е удоволствие, заради голямото му посвещение. Той е благороден, кавалер и прекрасен човек. Когато разбрах, че той ще ми партнира, ми стана приятно.

- Тогавашната му приятелка, моделът Наталия Парис, те обвини, че се месиш във връзката й с Гато. Какво ще кажеш за това?
Винаги съм била безупречна и ми беше мъчно, че тази госпожица говори така. Ако е имала емоционален проблем, не е било моя работа, но всичко, което казваше, беше лъжа. Единственото, което ме свързваше с Гато, беше прекрасна връзка като приятели, нищо повече.

- Говори ли с Хуан Алфонсо за това с Наталия?
Да и на него му беше смешно. Само приятели сме, нищо повече повтарям.

- Наталия дори те е заплашвала по телефона...
Да, нещо като 'не се забърквай с Алфонсо' и т.н. Говорих с нея и й казах, че няма нищо между нас, но не ми вярваше. 

- Какво си спомняш от "Секретарят" ("El Secretario")?
Беше много забавно, пълно с хубави неща. Имах възможност да правя комедия. Оригинална история с талантливи режисьори и актьори. Прочетох историята, разказах я на майка ми и тя ми каза: "Добра е , ще бъде истински хит" (така и стана). Благодаря на обичта на публиката. След това дойде един мюзикъл и след него "Хипохондричка" ("La Hipocondríaca").

Stephanie Cayo- Някой ден като си се поглеждала в огледалото, чувствала ли си се грозна?
Ха ха. Всички се чувстваме грозни, когато сме тъжни и не се поддържаме добре.

- Нещо, което феновете ти не си представят за теб?
Че съм много зиморничава и спя с две пижами.

- Кой е любимият ти филм?
"Дневникът на една страст" ("Diario de una pasión").

- Един твой недостатък...
Директна съм и казвам нещата на останалите.

- Порок...
Сладкото и пържените картофи.

- Любим парфюм...
Poême, на Lancôme.

Най-новият й проект е филм, който засега пази в тайна. Героинята й се казва Сара. "Обичам тази героиня".