събота, 31 май 2014 г.

"50-те най-красиви" – трета част


Тазгодишното мото на изданието „50-те най-красиви“741926_642x400_82 („Los 50 más bellos“) на списание People en Español е „Животът е карнавал“ на Селия Крус.  Вече видяхте 18 от най-красивите актьори на 2014-а. Ето кои са последните 8:

Педро Морено
Pedro За своите 33г. може да се каже, че Педро Морено изживява мечтите си. Освен, че игра в теленовелата „Красавица“ („Cosita linda“), кубинецът беше един от любимците на сцената на „Виж кой танцува“ („Mira quien baila“) и тази година се изявява като ководещ на „Нашата латино красавица“ („Nuestra belleza latina“).
Без да броим, че очаква второто си дете със съпругата си, кубаноамериканската шеф готвачка Барбара Естевес на 33г., която ще роди през август и е майка на Педрито на 6г. и на Алехандра на 9г от предишна връзка. „Благодарен съм за всичко, което ми се случва“, казва актьорът, който позира тук като венециански аристократ, но в ежедневието си не е лицемерен нито разглезен. „Славата е илюзия, която се създава в съзнанието на този, който иска да я подхранва“.
Предстоящите му главни роли в киното и телевизията не са го главозамаяли, уверява. „Трябва да си здраво стъпил на земята. Това ни прави по-велики“.
Ана Серадия
За да се откъсне от света, Ана Серадия бяга във Anaвилата си, намираща се сред джунглата Тулум на Мексиканската майска ривиера. „Там съм със самата себе си, мога да чета, да рисувам, да съм спокойна“, казва актрисата с испански корени на 35г., която живее в Мексико Сити със съпруга и сънародника си, продуцентът Ектор Самперио.
За щастие, той се притичва на помощ, ако тя срещне скорпион или насекомо в джунглата. „Аз съм от тези, които като видят паяк и крещят, става ми много зле“, споделя през смях Серадия, която трябваше да победи също страха си към оръжията, за да изиграе бездушната наркотрафикантка в сериала „Черната вдовица“ („La viuda negra“). „При първите си изстрели си затварях очите“, спомня си за подготовката на този персонаж, който засити жаждата й за нови предизвикателства. „Празнувам всеки ден, сякаш е рожденият ми ден, Коледа или Нова Година. Живея празнувайки“.
Сулейка Ривера
Zuleyka R По време на снимките в този кабриолет с тези оскъдни дрехи с пайети, Сулейка Ривера буквално спря трафика в Маями. Зашеметяващата бивша Мис Вселена – която твърди, че е сама, въпреки слуховете за връзка с кубаноамериканския актьор Джейсън Канела, което тя отрича – има очи само за сина си, Себастиан Хосе, плод на връзката й с баскетболиста Хосе Хуан Бареа. „Това е най-чистата любов, която можех да изпитам“, казва за детето си на 2г пуерториканската актриса на 26г., която е злодейката в „Красавица“ („Cosita linda“). „Не си търся половинка, за да се омъжа“.
Това, което търси, е да блести на сцената на „Танцувам за една мечта“ („Bailando por un sueño“), което се снима в Мексико и ще се гледа и в САЩ към края на май по Унивисион. „Всичко, което ме прави щастлива и ме влече, да идва“, размишлява. „Животът е един. Трябва да го живеем на максимум“.
Хенесис Родригес
В най-новия си филм „Бягай цяла нощ“ („Run AllGenesis R Night“), актрисата Хенесис Родригес може да се види бременна в седмия месец благодарение на една протеза, тежаща към 5 кг, която трябвало да ползва на снимките. „Падна ми се да бъда майка, какъв стрес!“, разказва младата венесуелокубанка на 26г. за героинята си в лентата, която протагонизира заедно с Лиъм Нийсън. „Изплаши ме този филм, що се касае до майчинството“.
Идването на щъркела тогава ще се отложи за далечното бъдеще, докато Родригес се фокусира в покоряването на Холивуд. „Колкото повече се свържеш с теб самия, толкова повече можеш да постигнеш в живота“, казва артистката на снимачната площадка на Тотем, шоуто на Сирк дю Солей. „Искам една от тези златни награди, големите, тежките и да кажа: ‘Благодаря ти, Боже, за този Оскар“.
Хайме Камил
Jaime Толкова впечатлен остана Хайме Камил от тази снимка през март, че не дочака да излезне списанието в продажба, за да обяви, в профила си в Туитър, още на следващия ден, след като я засне, че е позирал за една от най-добрите си фотографии в кариерата си. „За първи път в живота си излизам маскиран, с повече грим и ми харесва“, казва мексиканският актьор на 40г., който е вложил нотки на комедия в ролята си в „Какви богати бедняци“ („Que pobres tan ricos“). „Свикнал съм да правя образи, лицето ми не е толкова важно. Накрая на деня обичам да си играя с мен самия“.
Когато трябва да бди над дъщеря си Елена на 2г., Камил оставя всякакъв театър настрана. „Сменяме памперси, правим всичко. Когато си баща, разбираш защо съществуваш“, изтъква артистът, който очаква второто си дете с половинката си, мексиканският модел Хайди Балванера на 35г. „Много съм щастлив, изпитвам страшна емоция. Очакваме бебето с голямо вълнение“.
Марлон Морено
Актьорът Марлон Морено приема, че не е зависим отMarlon M света на шоубизнеса. „Не си давам сметка за нищо“, споделя колумбиецът на 47г. Тази, която винаги е запозната с новините от тази среда, е дъщеря му Габриела на 15г. „Тя е маниачка на тази тема“, казва през смях протагонистът на сериала „Шефът 3“ („El Capo 3“). „Не говоря много за това на децата си“.
Но да имат баща актьор е достатъчно както за Габриела, така и за брат й Браян на 26г., да последват стъпките на татко си. „Не се страхувам от нищо и на това се опитвам да науча децата си“, казва бащата също на Самуел на 9г. и Луна на 8г. „Винаги съм концентриран в кариерата си, бил съм много постоянен и упорит. Продължавам да работя здраво с голяма страст. Може би, примерът ми е стигнал до тях“.
ПиУи
PeeWee r Противно на Ресортийо – героят му в пиесата „Какво страхотно мамбо“ („Que rico mambo“), която се представя в Мексико – който е срамежлив, когато трябва да сваля някое момиче, Пи Уи уверява, че няма тази дилема. „Просто съм си аз“, разкрива бившият член на групата Кумбиа Кингс относно тактиката си за съблазняване. Въпреки че има добри резултати с момичетата – които полудяват по него на концертите му – ергенът на 25г. залага сега всичко на албума си („Живей си живота“) „Vive2Life“, който включва дует с Питбул, сред другите изненади. „Няма много време за романтика, но вече ще има. Това става, когато трябва да стане. Виждам го в бъдещето“, уверява мексиканоамериканецът, който живее в ацтекската страна и посещава семейството си в Тексас. „Сега сме във времето на карнавалите, на фиестите, на насладата от живота“.
Марк Тачер
Като виждаме Марк Тачер с физиономия на денди вMark „Какви богати бедняци“ („Que pobres tan ricos“), никой не би си помислил, че в друго време този мексикански актьор е играл чорлавия протагонист във филма „Големият Лебовски“ („The big Lebowski“). „Когато отидох да живея сам на 20г, за да спечеля пари, започнах да правя уличен театър в Койоакан. Гримирах се и се правих на клоун“, спомня си артистът на 36г. за представленията си на площада в Мексико Сити. „Обличах се странно, защото дънките, които имах, се износваха сами (от мръсотията), имах коса и дълга брада. Това е магията на актьора, трансформацията“.
Магия бе това, което направи Тачер по време на снимките, където се съгласи, че без любовта на приятелката си, аржентинската водеща Сесилия Галиано, неговият блясък нямаше да е същият. „Сеси е велика жена, насърчава търпението и толерантността“, споделя актьорът. „Тя ми показа много в това отношение, поддържа ме в равновесие“.