четвъртък, 10 септември 2015 г.

Алтаир Харабо за първи път не е злодейка

http://tvnovellas.blogspot.bg/2015/09/altair-jarabo-za-parvi-pat-ne-e-zlodeika.html

Мексиканската актриса Алтаир Харабо, която сме гледали у нас в "Моят грях" ("Mi pecado") и "В името на любовта" ("En nombre del amor"), e доволна, че ще излезне от зоната си на комфорт в новата звездна теленовела на Телевиса "Страст и власт" ("Pasion y poder").

"Починах си месец и половина-два. Този път няма да съм лошата. "Изваждат ме от кожата ми", но е за добро. Това е предизвикателство и дано да се хареса на публиката, защото го правя с голямо желание", заяви тя.

"Така ще изглежда героинята ми Консуело. Харесва ли Ви новият ми вид?", допита се Алтаир до своите фенове.


"Не, не, не. Излъгах, признавам. Беше малък експеримент. Това е Консуело"...