вторник, 22 септември 2015 г.

Лусеро отива да работи в Колумбия


Лусеро се мести временно в Колумбия, за да работи в новия си проект - риалити форматът "Гласът на децата" ("La voz kids").

"Преди не съществуваха подобни конкурси и кариерите на децата се гледаха с лошо, защото се възприемаха като експлоатация, макар да не беше така", споделя Лусеро, спомняйки си своето начало в музиката. Мексиканската звезда увери: "Доволна съм от това, което съм постигнала, благодарна съм изключително много на майка ми, Лусеро Леон, която допринесе много, за да сбъдна мечтата си, на която се радвам вече тридесет и пет години".


На 22 октомври Лусеро ще получи признание за 35-годишната си кариера в Ню Йорк - събитие, което я изпълва с гордост. "Очарована съм! Чуствам се горда да получа международна награда като признание за свършената работа в телевизията през всички тези години. Никога подобен приз не е връчван на актриса от теленовелите. Това ме кара да се гордея".