четвъртък, 24 септември 2015 г.

Анжелик Бойер и Себастиан Рули отпразнуваха първата си годишнина

Любовта им се зароди на снимачната площадка, но се наеха да я покажат в различните краища на света. Анжелик Бойер и Себастиан Рули са ясно доказателство за любов, безусловност и отдаденост.
На 23 септември двамата отпразнуваха първата година, откакто са заедно, една от най-важните дати за всички влюбени. Това накара протагонистът на "Това, което животът ми отне" ("Lo que la vida me robo") да посвети нежно послание на любимата си в Инстаграм:
"Днес не празнувам мечтата да сме заедно една година. Днес празнувам, че за една година сбъднахме много мечти. Защото до теб времето не минава. Времето спира. И така искам да е... Да сбъдваме мечти и през цялото време да съм до теб"


Тази двойка се показа като една от най-пътуващите, заедно са били в Испания, САЩ, Франция, Канада и др. Преди да отпразнува първата си годишнина, те избраха да посетят Марбея, Испания, където се разхождаха по-влюбени отвсякога и се наслаждаваха на компанията на близките на Рули. Бойер не можа да не благодари за цялото внимание от тяхна страна и написа:
"Отивам си от Испания като фен номер едно на най-красивото семейство, което познавам. Благодаря ти, Боже, че ми позволи да се запозная с тях и да споделим времето си... Изпълниха ми душата, обичам ги за цял живот. Бог да ги благослови. Благодаря, че ми дадохте и ни дадохте толкова. Обичам Ви от душа. Благодаря завинаги. Ще ми липсвате"

Миналият уикенд Себастиан и Анжелик бяха в Париж, където присъстваха на сватбата на брата на актрисата.