сряда, 30 септември 2015 г.

Жаки Бракамонтес споделя тайната за брака си

Мексиканската актриса Жаклин Бракамонтес сподели, че има конфликти в брака си със състезателя Мартин Фуентес, но ги разрешават веднага.
"Който ти каже, че има перфектен живот, е лъжа. Очевидно има разногласия, но са банални неща, които минават на другия ден, обсъждаш ги и ги оправяш. Когато има любов, всичко се оправя".
 Протагонистката на "Капризи на съдбата" ("Sortilegio") ще отпразнува 4-та годишнина от брака си на 1 октомври. "На четвъртата ни годишнина аз ще съм в Мексико, а Мартин ще пътува. Сигурно ми е подготвил някаква изненада или пътуване, защото ме пита: "Какво искаш като подарък?" и аз му казвам - пътуване. Все още не ми казва къде, защото е изненада", разказва бившата кралица на красотата.
 Красавицата би искала отново да стане майка. "Да, искам, но не знам кога ще стане това, говорим го още, но да".
 Този уикенд актрисата и цялото й семейство отидоха в родния й град Гуадалахара, за да присъстват на кръщенето на най-малката си племенница.


 В професионален план Жаки е решена, че ще приеме да се върне към теленовелите само със специално участие. Междувременно получи нов шанс да се изяви като водеща, този път в Лас Вегас, САЩ на наградите Latin Grammy през ноември. "Това ме кара да се вълнувам много. Гледам доста неща за този проект, който е изключително важен за мен".