събота, 3 октомври 2015 г.

Арасели Арамбула е влюбена!

На откриването на нейния спа център в Мексико, в съдружие с брат си Леонардо Арамбула, Арасели потвърди, че има нова половинка и е влюбена.


"Разбира се, за любов винаги съм отворена. Влюбена съм. Сега съм влюбена в един прекрасен мъж". Ла Чуле, както й казват, не пожела да разкрие повече подробности около мъжа до себе си, само каза, че не е известен и няма нищо общо със света на шоубизнеса. Последната й връзка беше преди повече от година и половина със Себастиан Рули.




От друга страна, актрисата скоро започва снимки на новата версия на "Доня Барбара" ("Doña Barbara") и ще възобнови музикалната си кариера. "Парчето е за една много красива история, казва се "Любовта на живота ми" ("Amor de mi vida"). Много романтична, с голямо послание", издаде. "Доволна съм, че имам работа".



В момента Арасели е на турне с постановката "Защо мъжете обичат к*чките" ("Por Que los Hombres aman a las Cabronas"), kъдето играят още Айлин Мухика и Габриел Сото. Арамбула се възползва, за да увери, че отношенията й с Луис Мигел са добри и той се грижи за двете им деца.