сряда, 21 октомври 2015 г.

Вие пожелахте: Катерин Сиачоке


Катерин продължава да впечатлява с красотата и таланта си, тя е обичлива и спонтанна. Остави настрана ролята си на злодейка от теленовелите, за да бъде жури в риалитито по Телемундо "И аз го мога" ("Sí se Puede").


 Сред най-известните й перснажи са Марсия от "Земя на страстта", заради която бе избрана за една от 25-те най-лоши злодейки в историята на теленовелите; Грация от "Отмъщението", в която имаше лесбийска сцена в едно джакузи; сред любимите й е Сесилия от "Къде е Елиса?", докато Микаела от "Любов в пустинята" й донесе международна слава. Въпреки че многобройните проекти я поддържат заета през последните години, приоритет за Кати е бракът й.

Кати Сиачоке и Мигел Варони са една от най-стабилните и обичани двойки от шоубизнеса. Огромна любов, уважение, доверие и най-вече чувство за хумор ги обединява вече 19 години. 43-годишната колумбийка не спира да показва колко е щастлива до половинката си, но засега не мислят да стават родители, тъй като приоритет са техните кариери. Кати разкри обаче, че е замразила яйцеклетките си, ако в бъдеще решат да имат бебе.

 Освен актриса, Сиачоке обожава да бъде домакиня и да готви. "Когато съм у дома, храната за мъжа си я приготвям аз. Тази за мен ми я правят, аз не готвя за себе си, но за мъжа си да". Двамата постоянно си правят комплименти в Туитър и другите социални мрежи, казват си колко много се обичат и качват селфита. Имат три кучета.



- Коя е Катерин Сиачоке?
Жена, благодарна на Бог и на живота за толкова много благословии. Щастлива жена заради малките неща, които й се случват. Работлива. Обичам да правя нещата добре, отдадена съм, винаги е било така.

- Катерин, участваш в риалити, което се снима в Мексико...
Жури съм в "И аз го мога" ("Sí se Puede"). 12 участници изпълняват различни предизвикателства. Имат осем дни да се упражняват, наистина са трудни. Забавно е и освен познанието ми в областта на актьорството, мога да говоря и като балерина, каквато бях.

- Как се чувстваш в ролята на съдия в "И аз го мога" ("Sí se Puede")?
Щастлива съм, че мога да правя нещо различно. Човек винаги има мнение, гледайки подобни предавания. Забавно е, че мога да го правя вече публично. Не е лесно, защото съдиш таланта на известни личности, хора които познаваш. Честна съм, казвам и хубавото, и лошото, което виждам, но трябва да спечели най-добрият.

- Ти би ли се осмелила да си от другата страна, да си участник?
О, да, защото е в природата ми да правя разни неща, но не знам как ще ми се получи, трудни са! Някои са готини за правене, но други са много трудни, предпочитам да съм си от тази страна (смее се). Освен това, ще изпитам паника, защото след операцията на гръбначния ми стълб ръцете са ми по-слаби.

- Живееш в Мексико с Мигел и риалитито се снима там...
За мен да бъда до мъжа си е сякаш живея живота си. Това улесни нещата. Миналият път, когато той режисираше "Госпожа Асеро 1" ("Señora Acero 1") в Мексико и аз играх в "Кралица на сърца"/"Дама купа" ("Reina de corazones"), ни беше много тежко.


- Какъв е животът ти в Мексико?
Прекрасен!! За първи път съм тук, винаги съм била на кратки посещения за три дни, сега опознавам повече страната, влюбена съм в хората. Възпитани са, любезни, освен това съм щастлива да работя пак за Телемундо. Впечатлена съм от количеството хора, което ни гледа в тук в Мексико, хубаво е да усещаш обичта на хората. Когато Мигел е на работа, аз се разхождам. Дойдоха близките ми от Богота, но си отидоха. Престоят ми в Мексико е много хубав.

- Как би се определила като актриса?
Страстна, отдадена, щастлива с това, което правя, радвам се много, отговорна съм към работата си, професионалист съм, перфекционист. Опитвам се винаги да влезна на сто процента в образа си, за да ги изпълня достоверно.

- Коя героиня е останала в теб?
От всички, които съм изпълнили, съм получила някакво удовлетворение, опит. Ако трябва да избера една, то това е "Хуаните" ("Las Juanas") - там се запознах с Мигел.

- Последната ти роля като актриса е в "Кралица на сърца"/"Дама купа" ("Reina de corazones"). Как се чувстваше?
Хареса ми да бъда отново на екран. Забавлявах се много, обичам това, което правя, обичам да съм актриса, най-вече да правя своето, т.е. злини.


- Какво вложи от себе си в Естефания в "Кралица на сърца"/"Дама купа" ("Reina de corazones")?
Естефания е единствена, много женствена, чувствена, има неща от мен, но нямаме много общо. Хареса ми, беше забавно.

- Каква е твоето оръжие за съблазняване?
Ако планът трябва да е "аха", първото нещо е да съм уверена. Не просто да използвам токчета, а да излъчвам увереност в собствената си кожа. За мен, да съблазниш е да косата ти да ухае прекрасно, цялото ти тяло да ухае. Струва ми се съблазнително да не използваш грим. Трябва да се обличаш според това какво харесва мъжът ти. Ак о той обича панталоните, слагаш си панталони, за да го съблазниш. Дори да си повтаряш дрехите кой го е грижа?

- Празнуваш 20 години актьорска кариера...
Тази година правя 20 години и го празнувам с добър проект, живея и строя солидна кариера, печелейки уважението на колегите си и на целия свят.

- Винаги ли си искала да бъдеш актриса?
Всъщност не. Започнах с класически балет, след това в мюзикъл. По-късно изиграх няколко персонажа и това ми запали интереса по актьорството. Оказа се, че имам талант, за който не подозирах. Никога не съм мечтала да стана актриса. Исках само да танцувам.

- Защо не продължи с балета?
За жалост, в Колумбия решиха, че балетът е за елита, за високото общество и няма средства да поддържат тези артистични манифестации. Имаше криза и започнаха мюзикълите. Първото ми прослушване беше катастрофа що се отнася до играта, но в балета бях най-добрата. Не получих ролята, но след това режисьорът ми даде друга в "Питър Пан". Започнах в местни канали, направих първата си теленовела, докато Телемундо не дойде да снима копродукция в Колумбия, получих ролята на злодейка, никой не ме познаваше, но оттогава ми тръгна много добре в САЩ и продължавам с тях.

- Някоя любопитна случка от теленовелите?
На публиката й харесва да ме вижда лоша. Направих "Съседската къща" и там бях жертвата. Феновете ми бяха зле, питаха ме няма ли да убия някого? Те искат да ме гледат като лошата, продуцентите също, аз се забавлявам като лоша, защо да правя роли на добрата? Знам, че не съм просто още една злодейка.


Ах, Любов, любов

- Какво харесваш в Мигел?
Мисля, че в нашата връзка няма вече "ти и аз", просто сме едно цяло. Понякога мислим еднакво, имаме впечатляваща връзка. Физически ме очарова, прекрасен е, Мигел е мъжът, за когото винаги съм мечтала. Той е мой приятел. Моята личност е силна и понякога имам нужда от някого достатъчно благороден като него, за да ме стабилизира. Той е като дете на родителите ми и брат на моите братя. Той е подарък от Бог, той е моята благословия.

- Какво обичате да правите?
Обичаме да пътуваме заедно. Харесва ни да вървим с часове, когато излизаме на разходка. Радваме се на всяко нещо, да спим, да гледаме филми. Обичаме да танцуваме, а ако е салса, още по-добре. Обичаме да сме с кучетата си.

- Как се покорявате?
Той съществува и ме покорява само с това. Той е голям съпруг.

- След толкова време, откакто сте заедно, не мислите ли за деца?
Това не е нещо, което ти променя живота, а душата. Има двойки, които стигат до извода, че имат нужда от деца, други не. Ние сега сме решили, че не искаме деца, може би по-нататък, но сме добре, както сме сега. Прекарваме си страхотно. Имаме страшно добра връзка, щастливи сме и спокойни. Понякога хората си мислят, че нямаме деца, защото работим, заради професията или за да не си загубя формата... не е така, няма по-важно нещо в живота от връзката ни, не е егоизъм, а отговорност и уважение. Понякога много хора и двойки мислят, че като се оженят и имат дом, трябва да имат и деца. Мечтата ми винаги е била да се оженя, да приготвям вечеря, да чакам съпруга си, аз мечтаех за това, други хора не, мечтаят да пътуват и четат книги. Това е тяхното щастие. Не трябва да следваме пътеводител, просто трябва да живеем живота.

- Тъй като Мигел е режисьор, не се ли притесняваш, че някое момиче ще му хвърли око?
Това е част от нашата професия, разбира се, той е привлекателен, успешен, харесван от млади и стари. Знам какво имам, той е очарователен, гледат го, възхищават му се, но никога не ми е изменил. В крайна сметка, тази, която го води у дома си, съм аз. Той е перфектен и има всичко. Жените знаят, че сладка, усмихната, но си имам своя характер и ако се налага, го проявявам и казвам нещата, каквито са. Ако трябва да кажа: "Ей, момиченце", ще го направя. Хората го знаят и не минават границата.

- Как би определила връзката с майка ти?
Отношенията ни са необясними. Напълно съм зависима от нея. Говоря с нея по цял ден, когато не е с мен. Обаждам й се сутринта, на обяд, следобед, вечер, през целия ден. Толкова й се радвам! Четири деца сме - трима братя и аз, единствено момиче. Представяш си, аз съм най-глезената от всички. Имам късмета, че майка ми и мъжът ми се обичат. Той е като син за нея. Майка ми прекарва половината време в Колумбия, другата половина в Маями и сега дойде в Мексико с нас по молба на Мигел. Родителите ми
са заедно над 40г. и изглеждат като годеници, майка ми е пример в това отношение. Тя ми е дала най-мъдрия съвет - ако имаме проблем, да не си лягаме сърдити, без да го обсъдим. Майка ми и баба ми винаги са ме учили, че на възпитания човек всички врати са отворени. Смея да кажа, че съм възпитана много добре. Имах и страхотни отношения със свекърва ми, лека й пръст. Разбирахме се прекрасно от първия до последния миг. Аз съм най-голямата й наследница! Мигел е най-голямото, което ми остави.


- Какво те прави щастлива?

За мен щастието е да съм омъжена. Моля Бога това да продължи вечно. Щастлива съм, когато правя Мигел щастлива. Обичам да му правя изненади.



- Голяма туитърка си...
Щастливка съм, защото когато влезна в социалните мрежи, виждам много положителни коментари, за мен това е от огромно значение. Хората са мили с мен и въпреки че съм лошата в историята, че отнемам мъже, лягам си с всички и имам секси сцени, жените ме харесват. Имам страхотни фенове, които ме подкрепят още от "Хуаните" ("Las Juanas"), което е преди 18-19 години. Тогава бяха младежи и още ме следват. Това е хубавото на тази професия.

- Какво не би направила в кариерата си?
Не бих се снимала гола. Играла съм сексапилни, секси и смели героини, но за мен е неудобно да съм гола. Дори на плажа не обичам да се разхождам по бански, слагам си парео. Никога не съм се снимала в мъжко списание, в Колумбия актрисите са се снимали, но аз не. Дори да ми предложат голямо количество пари в замяна, бих си казала: "Не мога ли да си ги изкарам, работейки в една теленовела?".



Любовта е: "Мигел Варони";
Цвят: "Бял";
Книга: "Библията";
Песен: "Моята благословия" на Хуан Луис Гера;
Спомен от детството: "Когато счупих любимата кола на Дайрон, големият ми брат";
Място: "Италия";
Храна: "Индийската";


Най-голямото щастие: "Семейството ми да е заедно на Коледа";
Парфюм: "Мразя ги, не си слагам никакъв";
Първата ти любов: "няма първа любов, има единствена любов и това е мъжът ми";
Подарък: "Този, който баба ми ми даде в деня на сватбата ми - не ми каза, че дядо ми Габриел, е починал в същия ден";
Най-скъпото в гардероба ти: "Срам ме е. Едни обувки на Кристиан Лубутен".