събота, 24 октомври 2015 г.

Лусеро получи признание в Ню Йорк

Актрисата и певица бе призната за приноса си в испаноговоряващата телевизия.

Събитието се проведе на 2 октомври в Ню Йорк. "Много съм благодарна и горда, защото това е много специално признание. Щастлива съм, че съм първата актриса от теленовели, получила тази награда".


 С 35-годишна артистистична кариера, 'годеницата на Америка', както я наричат, е записала 23 албума, 9 теленовели, няколко филма и театрални постановки. "Трябва да благодаря много на хората, на семейството си, на приятелите и хората, направили възможно това аз да измина целия този път през 35-те години кариера. Много съм горда и щастлива".


След като бе почетена, мексиканската звезда пътува до Бразилия, за да промоцира албума си на португалски. "Има четири песни на португалски и записах песента от "Желязната дама" ("Soy tu dueña") също на португалски, защото в момента там се излъчва и е приета много добре. Освен това, да пееш на португалски ти отваря много врати в Бразилия. Хората там са много нежни и отдадени".