сряда, 14 октомври 2015 г.

Вие пожелахте: Освалдо Риос

Протагонистът на "Касандра" ("Каssandra"), най-гледаната теленовела в целия свят, е идвал няколко пъти у нас.


Красавецът от теленовелите, който сега триумфира в Холивуд, разкрива, че днес живее спокойно и споделя на какво са го научили децата му. На 54г. Освалдо изглежда както в началото.
"Минал съм през доста трудни моменти в живота си, в които съм нямал дори какво да ям, но децата ми винаги са имали. Никога не им е липсвало нищо нито внимание, нито любов. Нямал съм покрив, но те да... аз съм на мнение, че ако майката на детето ти е щастлива и реализирана, детето ти също ще бъде. Мога да кажа дори това, че днес имам добри отношения с трите майки на децата ми и винаги, когато съм могъл, съм ги подкрепял по начина, по който са ме помолили".
 Освалдо е бил лишаван от свобода заради обвинения в домашно насилие от една от бившите му половинки. Тези снимки обиколиха света, накараха го да стигне дъното и да преразгледа много неща в живота си, но и да се захване отново за отговорностите си.
 "През 2003 изживях тази ситуация да бъда публично известен. Благодарение на това обвинение, загубих дългогодишен договор за милиони с Телевиса, това ме доведе до сериозни икономически проблеми. По това време имах само две деца. Аз мога да ям каквото и да е, да спа където и да е и да се оправям както и да е, но децата ми не. Трябваше да продам един имот в Пуерто Рико, други собствености, музикални инструменти, творби на изкуството... Не ме заболя, защото знаех, че е правилното. Мисля, че Бог ме възнагради с децата, които имам, защото ако трябваше да го направя отново, за да избегна те да работят, бих го направил".
 Актьорът вижда в това шанс за преоткриване, опитва се да бъде по-добър човек, но и като голям урок в живота, от който все още се учи.
 "От 2002 до 2005 беше голям урок, научих се да не допускам грешките от миналото. Също научих да избирам добре с кого споделям живота си, да не повтарям поведение, което не ми се е отразило добре. Много е важно с кого си и да преразгледаш поведението си с хората, с които си. Когато минават години, се научаваш да прощаваш и да си прощаваш, да си толерантен, търпелив. Най-много в това отношение ми е помогнало връзката с децата ми. Аз не само ги възпитавам, но и те ме учат на много неща. Позволявам си да живея с малко повече безпорядък, без да се ядосвам".
 Освалдо Риос има прекрасни отношения с Кармен Доминичи, майката на най-големия му син Джулиано на 25г., която също е минала през подобна ситуация със съпруга си Фернандо дел Ринкон, домашно насилие. Тогава Освалдо е помогнал на бившата си и на сина си да се изправят отново след развода. Поддържа приятелство и с Джералдин и Касиана, майките на другите му деца.
 "Когато отивам в Пуерто Рико, винаги излизам на вечеря с Джералдин и Освалдо Габриел. Тук в Маями винаги прекарвам време с Касиана и Алесандро, а с Кармен сме в течение един за друг. При последния й развод бях в Мексико и работих. Синът ни вече не беше дете, а тийнейджър и с любов го извадихме от тежката ситуация, която се случваше в тяхната къща. Аз й се обадих и й казах 'тук съм за каквото и да е'. В един момент се обадих на бившия й и му казах, помолих го нещо и го уважи... помолих го да не замесва сина ни в това, което ставаше между него и Кармен. Нямахме никакъв конфликт. Държа се като кавалер и дори беше добър пастрок за него, защото беше до него във важни моменти".
 Любовта, която изпитва към децата си, му помага да сбъдва мечтите си.
 "Кризите са добър шанс да израснеш, да вземеш решения и да направиш промени. Бидейки в Мексико през 2011, приключвайки снимките на "Триумф на любовта" ("Triunfo del Amor"), видях възможност да остана в тази страна и да продължа в света на теленовелите или да се върна и да почна отначало в Маями. Тогава се възстановявах от спешна операция от херния, самотата ме удари силно и се питах какво правя там, след като имам три прекрасни деца и с които исках да бъда. Имах предложения за всичко - театър, новели... В следващия миг се обадих на големия ми син Джулиано, казах му как се чувствам и от нищото създадохме нещо, което нарекохме 'Проект Маями', което означаваше да съберем за постоянно трите ми деца от различни майки, той ми помогна да го направя, за да създадем семейство четиримата. Отне ми две години и започнах от нулата, живеейки в малък апартамент, докато не намерих дома, който сега споделям със синовете си.
 В този процес и докато пътувах до Хаваи с президентката на фен клуба ми, ме попитаха какво бих искал да правя в живота и им казах, че бих искал да играя и да продуцирам в Холивуд и, случайно, в същия този ден разбрах, че моят приятел Рикардо Клайнбаум държеше правата на филма "Елза и Фред" ("Elsa y Fred") и имаше нужда от инвеститор; не само останахме с продукцията, но и последва следващата "Тъмни места" ("Dark Places") с Чарлийз Терон, "Див овес" ("Wild Oats") с Деми Мур и Джесика Ланг и "Глория" ("Gloria"), основан на живота на Глория Треви, както и други проекти, които имам с Ал Пачино.

- Освалдо, виждаме толкова любов и приятелство с бившата ти Кармен Доминичи, да не би любовта да се е възродила?
Трите майки на децата ми ги обичам по различен начин. Фактът, че са ми дали деца е достатъчен, за да присъстват до края на живота ми. Пастрокът ми даде мъдър съвет: "Изминат път, не го минавай пак". Пазя обич към бившите си, но нищо повече.

- Какво мислиш за друга бивша твоя приятелка Шакира, която живее спокойно с Пике и има две деца?
С Шакира никога повече не се видях, но от нея пазя най-хубавите спомени. Винаги си представях, че изживяваме това, което сега тя изживява. С нея бяхме млади, тя бе на 19г. и аз на 35г. Макар да изживяхме много красив романс, аз имах много неща да осъществя и тя да преживее. Бяхме около година заедно и беше страхотно, но решихме всеки да продължи по своя път.

- А представяхте ли си се с деца и брак?
За деца не сме говорили, но за брак да. Всъщност, казвахме си, че ще се оженим, но тогава си давахме сметка, че заради кариерите ни ще бъде трудно. Затова решихме, че е по-добре да се разделим.

- За теб какво е любовта?
Любовта е най-благородното и най-чисто чувство, което съществува, когато е абсолютно истинско.

- Какво не ти харесва?
Социалните несправедливости!! Все още не мога да разбера защо съществуват глада и войните.

- Какво мислиш за жената като цяло?
Жената е най-хубаво нещо, сътворено от Бог, заслужава равенство с мъжа във всеки смисъл.


- Късметлия ли си в любовта?
Имал съм привилегията и щастието да обичам най-красивите жени на тази планета.

- Обичаш ли детайлите?
Да. Обичам да глезя, но и да ме глезят, да ме карат да се чувствам специален.

- Спортуваш ли?
Да, много. Фитнес, плуване, колоездене и лека атлетика.

- Какво помниш от участието си в "Триумф на любовта" ("Triunfo del Amor")?
С героя ми имахме еднакво име и професия, познат е също по целия свят заради таланта си. Въпреки че е желан от жените, 20г. е женен с Виктория (Руфо) и винаги й е бил верен. Имат две деца Макс и Фернанда, но бракът им влиза в криза, когато жена му го изоставя заради работата си. Освалдо, чувствайки се сам, решава да си даде шанс с Линда, много по-млада жена, изпълнявана от аржентинката Дорисмар.

- С Виктория Руфо беше работил и в "Прегърни ме силно" ("Abrázame muy fuerte"). Как беше срещата Ви?
Оттогава ни свързва хубаво приятелство и имахме желание да работим отново. Удоволствие е да работиш с такъв професионалист, сериозен човек и отдадена изцяло. Бих искал да работя с нея пак и пак.

- Сложно ли е да съчетаваш професията си с бащинството?
Да съм баща е мой приоритет. Това е причината за моето съществуване и нищо няма смисъл без това. Дори животът ми с половинка. Децата ми са най-голямото съкровище.

- Джулиано участва в "Зоро" ("El Zorro"). Подготвя ли се за актьор?
Не, неговата страст е да бъде зад камера и вече се дипломира като кино продуцент.

- Какви планове имаш?
Да продължавам да правя кино проекти също и за латино пазара. Да продължавам да подкрепям проекти, свързани с изкуството и да съм здрав и семейството ми да е сплотено.