неделя, 15 ноември 2015 г.

Анаи е спасила живота на Кристиан Чавес

"Анаи е човек със специална душа, ако тя не беше дошла, нямаше да съм тук"...


С тези думи, за първи път, Кристиан Чавес дава подробности за опита си за самоубийство преди две години, прерязвайки си вените, защото бил загубил всичко и не искал да живее. Бившият непокорен говори за трагичната нощ в дома му в Мексико, когато отчаян пише прощално писмо, прерязва си вените и публикува снимката в профила си в Туитър. "Бях изгубил ценностите си, разочаровах се, че изгубих това, на което семейството ми ме бе научило... Имаше моменти, в които не исках да ставам от леглото, не исках да се поглеждам в огледалото нито да излизам... чувствах се като боклук", казва Чавес.

Кристиан, който се завръща на музикалната сцена след три години отсъствие с новата си песен "Къде останах аз" ("Dónde quedo yo"), обяснява, че заради скандалите тогава загубил голям договор и трябвало да се върне в Мексико без нищо, след като живял известно време в Лос Анджелис. Пред това разочарование и самотата не виждал изход и опитал да си отнеме живота. Но не предполагал, че публикуването на тези снимки в социалните мрежи и безусловната любов на приятелката му ще го спасят. "Анаи е човек със специална душа, ако тя не беше дошла, нямаше да съм тук. Когато се случи това със снимките и тя ги е видяла, дойде на бегом. Беше облечена официално за излизане и хората, с които беше, разбиха вратата на дома ми и тя ме спаси", обяснява през сълзи Чавес.

Най-емоционалният момент бил, когато се събудил и видял Анаи като неговия ангел пазител. "Не помня ясно, загубих съзнание, но помня, че първото, което видях, бе Анаи... тя ме спаси". Днес неговият "ангел", както й казва той, продължава да го пази, да е зависима от него и да се грижи това да не се случи отново. Тези тъжни моменти останаха назад. Сега е фокусиран върху музиката и потвърди, че се връща в теленовелите.