вторник, 10 ноември 2015 г.

Елисабет Алварес отпразнува бебешкото си парти

Около месец преди да станат родители на близнаци, двойката се събра с най-близките си приятели, за да споделят тяхната радост.


Макар да е на финалната права на своята бременност, Елисабет върши своите дейности нормално и с несравнимо настроение. Този уикенд Алварес отпразнува бебешкото си парти с най-близките си приятели и преди да започне партито тя заяви, че се е наслаждавала на сто процента на бременността си. "Много сме добре, имах много хубава бременност. Тези ужасни истории за бременни жени, които съм чувала, на мен не ми се случиха. Аз се радвам на този етап с голямо въодушевление, имам много енергия, ставам, не ми се спи, мога да изкарам 12-13 часа така, макар че трябва да намаля темпото, защото датата вече приближава".

Хорхе се грижи за нея през цялото време, пази я, подкрепя я, глези я. Двамата вече са готови да посрещнат близнаците, момиче и момче, но все още не са решили дали да бъде нормално раждане или с цезарово сечение. "Именно това не знаем, по волята на Бог и нещата на природата човек не може да реши, но знам, че всичко ще бъде наред. Единственото, което не ям, е шоколад, което ми казаха да не ям за доброто на бебетата".
След раждането Ели не крие, че иска да се върне на работа: "Ще си взема необходимото време, ще спазя 40-те дни, но аз съм работлива жена. Сегашните жени, когато имат бебе, си почиват 40 дни и се връщат на работа".

Алварес бе доволна, че семейството й и най-близките й приятелки я подкрепиха в този важен за нея и съпруга й момент. "Благодаря Ви, че дойдохте, щастлива съм и доволна, традиция е бременните жени да правят бебешко парти за майката и бебето, което в този случай са две и съм много развълнувана. Щастлива съм с всички тези приготовления за това събитие, с мъжа ми, майка ми и сестра ми. Щастлива съм, че мога да го споделя с моите приятелки. В седмия месец съм и съм качила шест килограма, вървя добре, бебетата имат отлично тегло. Имах прекрасна бременност".

На това събитие присъстваха Арасели Арамбула, Майрин Виянуева, Шантал Андере, Мария Виктория, Ингрид Марц, Алехандра Барос и други. Майрин пожела всичко най-хубаво на актрисата в тази нова роля на майка. "Това, което тя иска да усети, и това, което усеща, е правилното възпитание, вярвам, че всички тези съвети трябва да се сложат в една кутия и да правиш това, което наистина усещаш. Падна й се перфектната двойка деца".