четвъртък, 12 ноември 2015 г.

Орасио Панчери е главният герой в "Път към съдбата"

Актьорът получи шанс да изпълни първата си главна роля.


Самият актьор потвърди новината, че ще протагонизира тази история с младата Паулина Гото. Панчери сподели, че миналата седмица е бил на кастинг с Карлос де ла Мота,  Освалдо де Леон и други. "Борих се, Натали Лартильо повярва в мен, щастлив съм и готов за това ново предизвикателство, първата ми главна роля в Мексико", споделя аржентинският актьор.
Половинката на Гретел Валдес уточни, че героят му се казва Карлос, лекар е, запознава се с главната героиня, Луиса Фернанда, и се влюбва от пръв поглед. Негова майка в историята ще бъде Еухения Каудуро, с която е работил и преди и която обича, а негов пастрок ще бъде Рене Стриклер, с когото също е работил преди. "Това е третата ми теленовела в Мексико и в трите съм играл с Рене Стриклер, така че смятам, че той е моят амулет за успех". Орасио дебютира в Мексико през 2014 с малка роля в "Цветът на страстта" ("El color de la pasion"), след това игра лошия в "Сянката на миналото" ("La sombra del pasado") и сега е първата му главна роля. В ефир ще бъде в края на януари.
 От друга страна, Панчери каза, че връзката му с Гретел Валдес върви много добре, "доволна е и ме подкрепя много във всичко".

Друг потвърден актьор е Хари Гейтнер. Той отново ще изпълни лошия в "Път към съдбата" ("Un camino hacia el destino"). Снимките започват в края на ноември. "Благодаря за новия си проект в телевизията "Път към съдбата" ("Un camino hacia el destino") герой - злодей Леополдо, продуциран от Натали Лартильо", не скри радостта си актьорът в Туитър.