неделя, 15 ноември 2015 г.

"Път към съдбата" ("Un camino hacia el destino")

Паулина Гото и Орасио Панчери се подложиха на промяна на външния си вид за новите си роли в "Път към съдбата" ("Un camino hacia el destino").

 Паулина останала очарована от новата си героиня. "Откакто ми заговориха за историята, персонажа и всичко, ме очарова и съм готова да я изпълня". Вече се е запознала с партньора си Орасио Панчери. "Много е готин, паснахме си невероятно, не го познавах, но вече имахме първо четене, първо сближаване и беше страхотно, допадна ми, мисля, че ще направим добър екип, добра химия".

 Героинята й е различна от предишните й роли. "Влюбена съм в героинята си, супер свеж персонаж, луд, щур". За Паулина това е втора главна роля, а за Орасио първа. Мануел Ландета също се присъединява към състава, както Патрисия Рейес Спиндола, Шейла, Янис Гереро. Снимките започват в края на ноември, а в ефир ще бъде в края на януари в Мексико.