вторник, 1 декември 2015 г.

Ана де ла Регера ще прави автобиографичен сериал

Следващата година Ана де ла Регера ще отпразнува 20-тата си годишнина като актриса и ще го направи с един от най-личните проекти в кариерата си: сериал за собствения си живот.


"Мисля, че ще започна 2016 с моя сериал 'Ана'. През последните две седмици получих неочаквани предложения да вземат моя сериал. Това е страхотно! Не знам дали се борят, но има голям интерес от различни платформи. Не мога да кажа нищо сега, ще видим кое е най-подходящо".
Както обясни мексиканката, решението й да напише и продуцира собствен сериал се дължи на това, че формата е много благородна, освен това ще й позволи да работи и по други проекти. "Това е една комедия, автобиографична, с лични и забавни моменти. Част от нещата се случват в Мексико, друга част в Лос Анджелис и във Веракрус, Мексико, от където съм. Аз я написах, продуцирам и протагонизирам, но по-нататък бих се осмелила и да режисирам един епизод, това ми харесва много". Ана де ла Регера спомена, че планира към 10-12 серии от половин час, всяка серия ще бъде режисирана от различен режисьор. "Всичко стана доста бързо - написах я, след това я представих и имаше голям интерес, но всичко остана така. Хубавото е, че може да се пренапише. Пратих я на Гари, един от режисьорите, прегледа я, прати ми я обратно с бележки, казах му, че я пренаписах и той ми отвърна, че е се е получила по-добре".
 Засега не знае дали иска този сериал да се излъчи по телевизията, но предпочита да бъде купен от платформа като Netflix.