събота, 5 декември 2015 г.

Мар Контрерас: "Нансияга извади сексапилната ми страна"

Актрисата признава, че никога не се е чувствала секси, но днес е уверена в себе си и затова е приела ролята.

Голямото й предизвикателство:
"Героинята ми е жена от джунглата и няма недъг. Не се притеснява да се изкъпе гола в реката, но за мен беше трудно".

Межди две любови - винаги е била влюбена в Мартин, но след като среща Емилиано, всичко се променя!


Мар е майка на Емилиано и се грижеше за него, затова се отдалечи от теленовелите за три години. Но получи обаждане от Салвадор Мехия и я убеди да играе Нансияга, един от най-трудните персонажи в кариерата й. "За мен бе трудно да покажа сексапилната си страна, която казват, че имам. Това бе процес на адаптиране, трябваше да двигам полата по-нагоре, да покавам повече кожа. Тя е секси по природа, от начина, по който се облича, през това как си борави с мачете до отношенията й с останалите". Мар е отказвала да показва това лице, защото не е искала кариерата й да се основава на физиката й. "Винаги съм успявала благодарение на таланта си, затова не съм се показвала така досега, но тази роля ми помогна в тази насока".


 Съпругът на Мар Хулио не е гледал "Непростимо", за да не вижда любовните й сцени. "Предупреждавах го кога да гледа, и кога не". Нансияга винаги е била влюбена в Мартин, но скоро ще се запознае с Емилиано и ще се отприщи. "Тя вярва, че Мартин е мъжът на живота й, но запознавайки се с Емилиано, за първи път ще разбере какво е истинска любов. Сърцето й ще бъде раздвоено". Ако й е коствало много да покаже кожа, то й е било още по-трудно да направи тези сцени, пълни с еротика. "Не познавах Серхио Сендел и това направи ситуацията по-напрегната, но се отпуснах и всичко се получи много добре. Забеляза се неговият опит и се държа като кавалер. Дори му се насладихме в добрия смисъл на думата".