вторник, 8 декември 2015 г.

Елисабет Гутиерес иска да я опознаем повече

След като триумфира като актриса, играейки главните роли в "Призракът на Елена", "Лицето на отмъщението" и др., Елисабет пробва нови хоризонти и се впуска като блогърка.


От години мексиканката е близо до феновете си, но сега иска да покаже по-личната си страна с това ново пространство, в което приканва читателите да я "опознаят". Този понеделник, 7 декември, обяви новия си проект, по който работи от седмици и в който ще разголи мислите си и философията си за живота. "Много съм развълнувана заради това ново приключение. Бях нетърпелива да го споделя с Вас. Трябваше да определя много добре посланието си и да се уверя, че споделям с Вас коя всъщност съм аз".

Според актрисата, няма по-добър начин да опознаеш някого от неговите думи, затова реши да започне тази нова страница в професионалния си живот. "Думите изразяват мислите, емоциите и преживяванията на даден човек. Така че това съм аз. Елисабет открита. Надявам се да отделите една минута да ме опознаете и да споделите с мен моментите ми, мислите и страстите", написа Ели.

Посетете сайта на Елисабет Гутиерес, в който статиите се публикуват на английски и испански.

Въпреки че не се знае дали Уилям и Елисабет са възобновили връзката си, факт е, че се държат като истинско семейство заради децата. След незабравимото си пътуване до Южна Африка, семейство Леви се наслаждават на Република Доминикана, където кубинецът снима новия си филм.