сряда, 9 декември 2015 г.

Вие пожелахте: Соня Смит

Соня Смит е една от най-търсените актриси, още от малка започва да играе в театъра, киното и телевизията. Днес я познаваме от различните й роли в теленовелите, както добри, така и лоши.


Като човек Соня е много благородна, приятна за събеседване и любезна. В интервюта избягва да говори за личния си живот и за политика. Щастливо влюбена е в актьора Рикардо Чавес. Смит започна нов проект с Телемундо преди броени дни.




- Родена си в Америка, родът ти е смесица от няколко националности...
Така е, баща ми и неговото семейство са американци. Смесицата идва от страна на майка ми. Нейният баща е финландец, а майка й германка, но се ражда в Аржентина. Майка ми се е родила в Германия, но е венецуелка. Аз се родих във Филаделфия, но израснах във Венецуела.

- Това сигурно ти е помогнало да научиш доста езици?
Да, още като малка у дома се говореше на английски, испански и немски. Майка ми говори и френски.

- Разкажи ни за семейството си, имаш ли братя и сестри?
Аз съм единствено общо дете на майка ми и баща ми. От страна на майка ми нямам, но от страна на баща ми имам две сестри и един брат. Въпреки че родителите ми се разведоха, докато бях още малка, винаги са имали сърдечни отношения. Баща ми идваше във Венеуела, аз отивах лятото в САЩ, бях с братовчедите си. След като той се ожени и имаше деца, се разбирах много добре с тях.

- Имаше възможност да работиш в различни страни, да опознаеш различни култури...
Очевидно работата ми ме е отвела в различни страни и е много хубаво да научаваш различни обичаи, да опитваш различна кухня, средата е различна, това е много обогатяващо. За първи път напуснах Венецуела, за да отида да работя в Колумбия. Беше много хубаво преживяване.

- Кога разбра, че искаш да станеш актриса? 
Майка ми е балерина, първата танцьорка по онова време в Сан Франциско. Баба ми е оперна певица. Тоест, изкуството винаги ми е било в кръвта по линия на майка ми. Докато баща ми е повече по бизнеса, сделките. Като малка обичах животните и исках да стана ветеринарка. Имах кучета, котки, хамстер, плъх, змия, много животни... Когато намирах бездомно куче и нямаше къде да го оставим, го прибирах у нас. След това реших да уча Психология, но докато следвах се появи по-сериозна възможност да играя като актриса, защото преди също съм участвала в пиеси, по-скоро танцувах там, когато бях на 13г., но сега беше по-сериозно. Търсеха нови лица за канала, обадиха ми се дали съм заинтересована и казах добре. Това беше първата ми главна роля.

- На този етап виждаш ли се като майка?
Обичам много децата и бих искала да имам, ако Бог ми позволи, защото смятам, че той има последната дума. Човек може да прави планове, но както се казва "Ако искаш да разсмееш Бог, направи си планове". На този етап ми е много хубаво, защото приятелят ми Рикардо Чавес има две деца, тийнейджъри, прекрасни деца, добре възпитани, много нежни.

- С тях ли живеете?
Да, даваме си съвети, отнасят се много добре с мен.

- Какво означаваше за теб Исабел Уриарте от "Смело сърце" ("Corazón valiente")? Как я изгради?
За мен всеки персонаж е една радост. Исабел е много изстрадала жена, има проблем със самочувствието и алкохола. Омъжена е за Хуан Маркос (Хосе Луис Ресендес). Нещата, които й се случват, са важни в цялата история. И това ми се стори много интересно. И преди бях играла ревнива жена, с проблеми с алкохола, но всяка героиня е различна. Когато създаваш персонаж, трябва да го проучиш, да създадеш миналото му, защото миналото му не започва, когато ти връчат сценария. Миналото го създава актьорът. Въпреки че някои мислят, че е лоша или безотговорна, накрая се вижда, че е жертва на самата себе си, пада в капан и приключва зле.

- Какво ти хареса в Гриселда от "Мъж под наем" ("Marido en alquiler")?
Това е една прекрасна жена. Много различна от всички, които съм правила досега. Тази жена е пример за много самотни майки, тя се бори за семейството си по честен начин, с работа, която не е характерна за жена, това си е мъжка работа. Хубавото е, че след като се променя, Гриселда не губи своята същност, своите ценности. Това е история, която показва кое е важното в живота, а това са ценностите, семейството, честната работа и поведението ни към живота.

- С какво "Мъж под наем" ("Marido en alquiler") е по-различна от останалите теленовели?
Съчетава драмата с комедията по много интелигентен начин. Историята е простичка, но много поучителна.


- Кое беше по-голямо предизвикателство за теб - да играеш жена, която има големи деца и дори внук, или това, че беше без грим?
Първо трябва да се влюбя в героинята. Ако се влюбя в нея, в историята й, това ме грабва. Гриселда губи едно от децата си и страда. Тъй като не съм майка, се опитвах да се идентифицирам с тази болка и да я почувствам, за да го предам на зрителите. Това беше моето предизвикателство. Гриселда е героинята, която пазя с голяма обич.

- Партнираш си с Хуан Солер. Какви бяха отношенията Ви?

Удоволствие е да се работи с Хуан. Голям колега е, има прекрасна енергия, чувство за хумор и голям професионалист.



- Кайетана от "Земя на крале" ("Tierra de reyes") също беше много силна...
Кайетана бе страхотна жена, не е лоша, има силен характер и обича да постига всичко. Живее в мъжки свят, управлява имението, но преди всичко обича семейството си, амбициозна е. Иска най-доброто за дъщерите си, макар те да не го разбират. Като актриса ми се стори много интересно да влезна в образа й, има свой стил, своя стойка на ръцете и тялото. Харесва ми да вярвам, че съм способна на всичко.

- Вече имаш нова роля в "Принцесите" ("Las princesas") на Телемундо...
Очаквайте изненади...


- Имаш ли планове да работиш на американския пазар?
Да, бих се пробвала, живях в Лос Анджелис преди години, но на този пазар има голяма конкуренция. Вярвам обаче, че ако Бог ми даде шанс да работя там, вселената ще ме сложи на мястото, на което трябва да съм.

- Какво правиш, когато не работиш?
Занимавам се с дома си, със семейството си, с майка си. Нямам хоби, но много обичам да готвя и най-вече сладки.

- Кой е най-добрият съвет, който ти е дала майка ти?
Винаги е била най-добрата ми опора, моя приятелка, тя винаги ми казва кои са ценностите. Казва ми, че трябва да уважавам себе си, да уважавам останалите, да съм отговорна, да давам най-доброто от себе си.

- Как се чувстваш в личен план?
Много добре, всичко е наред. Рикардо има изключителни ценности, честен е, верен, кавалер и на това се гради нашата връзка. Възхищавам се на любовта към децата му, прекрасни младежи. Радвам се, че съм част от живота им и те от моя.

- Какво обичате да правите двамата? Маями предлага много възможности?
Обичаме да си стоим у дома.

- Ревнива ли си?
Имам причина, тъй като Рикардо е красив, но не съм. Той ми е показал, че верен, честен, кавалер и това ми стига. Трябва да имаме доверие на половинката си. Знам какъв е мъжът до мен и съм спокойна. За да съществува една връзка, тряба да има доверие, приятелство, любов и уважение. Ако тези неща се разрушат, всичко се рухва.

- Каква е тайната ти за красота?
Мисля, че позитивната нагласа е много важна, защото, както се чувстваш, така изглеждаш. Опитвам се да ям здравословно, пия много вода, много.

- Много си активна в Туитър...
Така е, сега съм по-активна от преди, имам група от фенове, които постоянно ми пишат, че трябва по-често да влизам и да пиша и обичам да го правя. Харесва ми да използвам Туитър и да вдъхвам кураж на хората, да ги правя щастливи, да ги карам да размишляват. Като публични личности трябва да стигаме до останалите и да им помагаме.

Любим цвят: 'обичам всички цветове, но най-много червено'
Любима храна: 'паста и салата, просто много обичам да ям всичко'
Любимо сладко: 'всичко шоколадово'
Любима песен: 'всички в стил фламенко'
Любим певец: 'Адел'
Любима актриса: "Мерил Стрийп, Ан Хатауей, Натали Портман'
Любимо място: 'домът ми, плажа или всяко място, на което си с добра компания'