петък, 29 януари 2016 г.

Започна кастингът за млада протагонистка на "Дианите" (Las Dianas) с Дана Гарсия

Продуцентът Салвадор Мехия направи проби, за да избере младата главна героиня за следващата си теленовела "Дианите" (Las Dianas).
"Държим на естествеността. Искаме да придадем много свежест, спонтанност, модерност, мечтите на младежите", коментира Чава.

Сред кандидатките бяха Габи Меядо, Ела Велден, Марилус Бермудес и Таня Лисардо.
"Спокойна съм, срещнах приятелки тук, това е първата ми проба и след това ще направя проба и друг персонаж", сподели Меядо, която гледаме в момента в "Непростимо". "Това е момиче на 17г., напълно различно от всичко, което съм правила досега", разказва.


"Много съм доволна, притеснявам се, но дадох най-доброто от себе си и сега ще видим какво ще стане", казва Велден.


"Много съм доволна, развълнувана. Героинята ми е Каролина и е сестра на Дана Гарсия. Кастингът е силен, има много хора, но съм щастлива", споделя Марилус.


Сред актьорите за млад протагонист се явиха Mарио Моран и Борис Дуфлос.


Коя от тези четири актриси бихте избрали Вие?