сряда, 10 февруари 2016 г.

Вие пожелахте: Химена Наварете


Химена Наварете покори света, благодарение на красотата си. Далеч от прожекторите, чаровницата е напълно различна.

"В един нормален ден си слагам само коректор и спирала". Моделът, актрисата и водещата има много ангажименти, а за да си почине, отива в резиденцията си в Гуадалахара. "Хората си мислят, че постоянно съм на токчета, нагласена, но истината е съвсем друга. Ходя с шапка, спортни обувки и негримирана. Това е начин да си почина от целия този блясък". От 22-годишна се снима в реклами или е водеща на различни събития.

27-годишната днес мексиканка е била посланик на марки като Л'Ореал, била е част от модната агенция на Доналд Тръмп, протагонизира една теленовела, води "Нашата красавица Мексико", беше жури на Мис Вселена 2012, дебютира в киното с лентата "108 шева" с Куно Бекер. Най-добрите й приятели са гримьорът й и майка й.

- Разкажи ни за живота си като модел и водеща...
Винаги ми е харесвало да правя от всичко по малко, наслаждавам се на всяко нещо, обичам да съм модел и имам шанс да представям една марка. Да съм водеща също ми харесва.

- Как се преориентира към актьорството?
Беше доста интересно, страхотно е да играеш нечий друг живот. Обичам да се уча и да се подготвям. За първи път правих кино, "108 шева" се казва филмът и има огромна разлика между киното и телевизията.

- Страдала ли си от любов?
Разбира се, като всяка друга жена. Още откакто имах първото си гадже. Винаги има някой, който да ни разбие сърцето, но няма нищо, продължаваме напред в очакване на правилния човек.

- Много се говореше, че си развалила едно семейство (Уилям Леви и Елисабет Гутиерес). Колко е вярно това?
Обвинявали са ме за доста неща и няма нищо вярно в това. Никога в живота си не съм била с женен мъж и никога не смятам да го направя, защото имам ценности, морал и примерът на семейството ми, което е най-ценното в живота ми. Живяла съм в стабилно и здраво семейство и това искам и за себе си. Не ходя с женени мъже. Спя спокойно, защото не съм навредила на никого.

- Откакто участва в "Бурята" се разрази истинска буря...
Аз реших да участвам в теленовелата, исках да пробвам друг свят и това, както всичко останало, си имаше последствия. Не разбирам защо някои хора се вълнуват толкова от живота на другите. Мога да кажа само че всичко, което съм преживяла преди и след продукцията, е било личностно израстване.

- Минаха пет години откакто стана Мис Вселена. Как минаха за теб тези години?
Имам чувството, че са минали десет, а не пет. Имах много работа, научих много неща, израснах много, постигнах много цели. Отвориха се страшно много врати пред мен и у мен остана удовлетворението, че представих Мексико и че спечелих. Това ще остане завинаги в сърцето ми.

- Кой момент ще запомниш от тези пет години?
Нощта, в която спечелих Мис Вселена. Споделях стаята си с представителката на Панама и след това ми я смениха, можех да бъда насаме с майка ми. Тогава бях много изплашена, нервна, не знаех какво щеше да се случи и почувствах голяма отговорност.

- От страните, които посети, коя ти хареса най-много?
Посетих 25 страни и много ми харесаха Русия и Тайланд, но накрая си оставам с моето Мексико. Също ми хареса да живея една година в Ню Йорк.

- Кой е най-големият урок, който научи?
Че хората, които те обичат, винаги ще са до теб независимо какво се говори, какво става... Затова имам огромно желание да създам собствено семейство.

- За момента как е сърцето ти? Влюбена ли си?
Да, имам половинка. Не обичам да говоря за личния си живот, но мога да потвърдя, че се намирам в прекрасен момент и дано нещата да продължат така.

- Какъв трябва да е мъжът, за да минеш под венчилото?
Някой, който да ме уважава, да ме обича, да се чувствам защитена и да се обвърже с мен до последния си ден. Предполага се, че се женим завинаги.

- Къде би искала да отидеш на меден месец?
Познавам много страни, имала съм късмета да пътувам много, но може би в Малдивите или Италия, там не съм била и ще бъде хубаво.

- Колко деца би искала да имаш?
Три или четири. Ще се старая да бъда като майка ми - тя ни гледаше много, хранеше ни здравословно, за да не се разболяваме, внимаваше за всичко, караше ни на училище, взимаше ни, помагаше ни с домашните и си играеше с нас.

- Разкажи ни за плановете си...
Снимам се за една кампания, която ще излезне скоро. Имам нещо друго, свързано с пускане на собствена марка, още се подготвя. Филмът "108 шева" излиза през април, за първи път участвам в киното и беше голямо преживяване.

Наварете се снима преди година и половина и в клипа на Белинда "Обичам те" (I love you... Te quiero).



 Истинска кралица...