сряда, 10 февруари 2016 г.

Алисия Мачадо повдига страстите


Алисия Мачадо (Клаудия) и Гонсало Виванко (Дюсаж) заснеха горещите си сцени за мексиканския хит "Непростимо" в Канкун, като актрисата показа страхотна фигура.

В сериала Клаудия, давайки си сметка, че след множеството опити да си върне любовта на Мартин, той продължава да е лудо влюбен във Вероника, решава да преустрои живота си с добър мъж, какъвто е Пиер Дюсаж. За да дадат живот връзката на персонажите си, актьорите отиват на Ривиера Мая, където заснемат любовните си сцени. "Разбира се, че ще има страст и ще показваме плът. Мъжете ще видят Алисия, както винаги са искали", твърди Виванко. "Аз нямам никакъв проблем да правя подобен тип сцени, не ме притеснява, че ще се види някоя и друга тлъстинка, тъй като преди всичко съм актриса". Докато Гонсало бе напълно освободен по време на снимките на тези сцени, на Алисия й бе малко трудно. "Излязох по бикини и бях много нервна. Дори казах на продуцента Салвадор Мехия: "Моля те, не ме карай да правя това, все още не съм в най-добрата си форма". За щастие, всичко излезе много добре, макар че усещам, че имам още килограми за сваляне". 

Според Мачадо има нещо, което винаги улеснява този тип сцени: "Когато трябва да играеш с толкова красиви мъже, не е лесно. С Гонсало вече бях работила и това ми помогна да се справя максимално добре". Тъй като чилийският актьор е женен, ни е интересно дали жена му не е ревнувала? "Изобщо. Тя е актриса. Джералдин Сивик ме разбира перфектно, защото е правила хиляди такива сцени".


Алисия и Гонсало разказват, че морето било доста бурно. "Имаше една сцена, в която трябваше да влезнем във водата и на излизане да нося Алисия на гърба си, но вълните не ни го позволяваха. Беше забавно...", споделя Виванко.