сряда, 3 февруари 2016 г.

Айлин Мухика се връща в Ацтека с ексклузивен договор

Айлин Мухика отново е в редиците на Ацтека, където наскоро се присъедини и Джошуа Минц, доскорошният вицепрезидент на Телемундо и съпруг на Марица Родригес.


"Щастлива съм, защото Джошуа е като крал, всичко, което докосне, става златно. Беше мой шеф до преди няколко дни и сега отново ми е шеф. Предстоят много хубави неща, но предпочитам да говоря за проектите, когато вече са уточнени. Сега съм в процес на разговори за една постановка, за едно предаване с Ацтека, за един сериал, но когато станат факт, ще ви разкажа всичко".
Формата на теленовелата смята, че ще изчезни малко, тъй като "не можеш да заблудиш хората с приказката за Пепеляшка, за бедното момиче, което се влюбва в богатия. Хората искат да гледат реални истории и именно това се опитваме да правим в Мексико, да създадем интелигентна телевизионна компания. Поканиха ме като продуцент на сериал, който ще се снима в Ню Йорк".

Друго, което влече актрисата, е да бъде водеща. "Обичам да бъда аз, обичам и актьорството, харесва ми да забавлявам публиката".

В личен план е на път да отпразнува първата си годишнина с половинката си Анхел Саид затова ще отиде в Акапулко с него. "Във връзката ни има приятелство, комуникация, уважение, любов". Саид уверява, че не е ревнив и разбира отлично професията на кубинката.