сряда, 3 февруари 2016 г.

Вие пожелахте: Джералдин Басан

От малка започва да дефилира по модните подиуми, да се снима в реклами и да е лице на марки.


"Обичах да правя шоута у дома, правих си клипчета и ме снимаха". Поканена е от продуцент да бъде част от детски балет. "Харесваше ми, без да загърбвам училището, разбира се. Майка ми ме подкрепяше във всичко и съм й благодарна". След това влиза в Школата на Телевиса, за да се подготви професионално и така започва актьорската си кариера. На 10г. прави първото си прослушване и играе в теленовелите "Диво сърце" ("Corazón salvaje"), "В търсене на рая" ("Buscando el paraíso"), "Мария от квартала" ("María la del Barrio"), "Пакостница" ("Traviesa") и "Камила" ("Camila"). През 1999г играе в "Каталина и Себастиан" ("Catalina y Sebastián") на Ацтека, сменяйки така компанията.
През 2004 я викат да се снима в Маями, където е играла в "Мечтите са безплатни" ("Soñar no cuesta nada"), "Земя на страстта" ("Tierra de Pasiones"), "Виктория" ("Victoria"), "Някой те наблюдава" ("Alguien te mira"), "Пожертвани сърца" ("Sacrificio de mujer"), "Господарите на рая" ("Dueños del paraíso"), последната й засега роля. Благодарение на таланта и красотата си разполага с 18 теленовели зад гърба си, играла е в театъра и киното, участвала е в няколко реалити формата. Печелила е много национални и международни награди.

Но не всичко е било розово. През 2007г. отива в Богота, Колумбия да се снима във "Виктория" ("Victoria"). Живяла е в хотел, докато си намери къща. Единственото, което е чувствала, е било тъга. Не е спирала да се пита защо го е направила, защо е приела. Така са минали първите й дни в Богота. Чувствала се е напълно сама. Но след това е открила много красиви места в Колумбия, колегите й са й помогнали да се адаптира. Днес си спомня за този етап от живота си като изпитание, което я е направило по-силна.

След седмица и половина Басан и половинката й Габриел Сото ще се превърнат в законни мъж и жена след осемгодишна връзка и след като създадоха две дъщери. На 13 февруари сред най-близките си хора ще си кажат да и ще кръстят малката си дъщеря Алекса Миранда. За момента няма да имат меден месец, тъй като имат много работа. Двамата не смятат да имат повече деца.



През свободните си дни Джералдин обича да е с децата и мъжа си на плажа. Поддържа формата си с много упражнения, яде здравословно и пие много вода.


- Как си спомняш времето, в което отиде за първи път да работиш в Маями?
Странно, защото в деня, в който кацнах, от продукцията ме чакаха на летището, дадоха ми ключовете за колата и за апартамента и това бе всичко. Не за първи път живеех сама, но в друг град да. Влезнах в апартамента, беше напълно обзаведен, но нямаше нито капка вода. Тогава се качих на колата и отидох до супера да си накупя неща. Останалото беше лесно, обичам да започвам нови цикли, приключения и проекти. Бях много млада и се научих да съм си самодостатъчна. Маями ме посрещна с много слънце и радост. Там се превърнах от момиче в жена и този град ме научи да бъда жената, която съм днес.

- Кой проект ти е донесъл най-голямо удовлетворение?
"Някой те наблюдава" ("Alguien te mira") беше невероятен проект, хареса ми как беше написана, начинът по който беше режисирана и продуцирана. "Виж кой танцува" беше нещо различно за мен, остави ми много професионални и лични удовлетворения. "Островът" е напълно различно, там показваш коя си ти всъщност и приех, защото беше предизвикателство за мен като личност, опознах се повече, не знаех на какво бях способно и на какво не.

- Доволна ли си от ролята си на Вероника в "Господарите на рая" ("Dueños del paraíso")?
Напълно. Нямах много екшън сцени, моите бяха по-драматични. Много плаках. Дълги години живее в лъжа и когато разбира истината, за дрогата и наркотрафика, страда много. Имах невероятни сцени. Има герои, които правиха повече екшън сцени, както Кейт дел Кастийо, която е отлична актриса.

- Как се разбираше със състава?
Сформирахме много забавен екип, всеки се учеше от всеки. За мен бе гордост, че работих с актьори от различни националности като Кейт дел Кастийо, Мигел Варони или Адриана Бараса. Не можеше да се изберат по-добри актьори, всеки беше фокусиран в ролята си, резултатите са на лице и работата на екипа е прекрасна.

- Кой е най-големият ти успех?
Най-голямата ми гордост, успех, радост и блаословия са моите дъщери. Обичам да ги глезя, но също и да поставям граници и правила.



- На какво искаш да научиш дъщерите си?
С баща им искаме да ги научим да бъдат добри хора, щастливи, здрави, духовни и обичливи, да се грижат за хората около себе си, защото, когато даваш и правиш добрини, те ти се връщат.


- Обичаш да си майка?
Да, наслаждавам се на всеки момент. Откакто станеш майка, приемаш тази роля и ти минаваш на втори план, правиш всичко за детето си. Продължаваш да си жена и професионалист, но емоционалният ти мотор е ръководен от децата ти. Обичам да гледам чрез очите им всичко, което е около мен. Прекрасно е, всяко преживяване сякаш ми е за първи път.

- Как ти помага Габриел да се справяш с ролята си на майка и на актриса?
За щастие той е до мен и знае колко важна е за мен кариерата ми, въпреки че сега мой приоритет са децата ми. Той ме подкрепя във всичко, но ми помага и това, че не тичам от един проект в друг, както преди. Не искам да изгубя нито миг от порастването на децата си, но не мога да спра и да работя. Умея да балансирам двете неща. Елиса вече е голяма и разбира с какво се зимават родителите й. Понякога ме придружава на снимки, уважава ме. Сутрин ставаме, правя им закуска и ги приготвям за училище. Когато тръгнат, правя упражнения. Винаги се опитвам да намеря време да хапваме заедно. Жените сме мултифункционални, умеем да правим няколко неща едновременно.

- Защо решихте да се ожените след толкова години?
За да го отпразнува със семейството и приятелите. Както сме казвали, ние вече имаме брак от осем години. За нас това няма да промени нищо.


- Кой ще направи булчинската ти рокля?
Поверих я на ръцете на Бенито Сантос, известен мексикански дизайнер.

- Какво ти предстои?
Сега пътувам, посвещавам се на децата, подготвям сватбата. Но след няколко месеца ми предстоят нови проекти в театъра и телевизията.