петък, 12 февруари 2016 г.

Най-голямата фенка на Чаатай Улусой в интервю за Теленовелас Новини


Виктория Александрова от гр. София с право може да се нарече „най-голямата фенка на Чаатай Улусой”.

Обичта й към турската звезда от „Огледален свят” и „Кварталът на богатите” я кара да създаде група във Фейсбук, с която да събере всички най-верни почитатели на Улусой в България. С няколко от тях основават първият официален „фен клуб” на турски актьор у нас. С виртуалните си приятели Вики се запознава на първата сбирка на клуба в края на месец октомври миналата година.


Свързахме се с Виктория, за да ни разкаже с какво Чаатай се е превърнал в неин идол, как е дошла идеята да събере на едно място всички български почитатели на актьора и да ни сподели впечатленията си от първата сбирка на фен клуба.

Много се радвам, че прие поканата на Теленовелас Новини... Изключително много се вълнуваш!
С удоволствие! Да, много е вълнуващо.

Разкажи ни малко за теб...
Казвам се Виктория Александрова, на двадесет години, тази година завърших училище. Голяма фенка съм на Чаатай – мечтата ми е той да ни посети в България.

С какво те спечели Чаатай Улусой? Какво го превърна в твоя най-любим актьор?
Плени ме с играта си в „Кварталът на богатите”, със своя талант, със своята визия. Затова и реших да направя фен група през септември месец миналата година. Изключително много се радвам на неговия успех. Към момента сме 466, като с всеки изминал ден все повече се увеличаваме.

Очакваше ли да има успех тази фен група? В България са малко популярните групи, посветени на любими актьори...
Създадох тази група като фенка на Чаатай. Не съм очаквала такъв успех. Страшно щастлива съм, че за отрицателно време към нея се присъединиха толкова много хора.


Ти обаче не се ограничаваш само със създаване на група във Фейсбук. Реши да събереш почитателите не само виртуално, а и на живо.
Да, точно така. За мен това бе много важно – да се съберем реално, а не само да обменяме постове. В днешно време хората общуват повече през интернет, отколкото очи в очи.


Въпреки че има много фенове на много актьори в България, до този момент никой не е организирал нещо подобно. Как дойде идеята за подобна среща?
През месец септември бях на екскурзия в Турция заедно със своето семейство – в Истанбул. Решихме да наминем през офиса на Чаатай, но за съжаление не го открихме, заради ангажиментите му в Америка тогава. За сметка на това разговаряхме с негова агентка, която ми даде подписана картичка. Разказахме й, че в България вече има официален негов фен клуб, че има много почитатели в България, които очакват той да ни посети. Оставих и писмо, което тя да му предаде. След като се върнах започнах подготовката за самата сбирка.


Създаде ли нови приятелства покрай „манията Чаатай Улусой”?
Много съм благодарна на всички, които отделиха време и въпреки натоварената си програма дойдоха. За мен беше голямо щастие да се запозная с тях. Поддържаме връзка всеки ден в социалните мрежи. Надявам се следващата ни среща да е и в компанията на Чаатай (смее се).


Разчитай и на нашата подкрепа! Какви биха били първите ти думи при срещата си на живо с него?
„Добре дошъл в България”!



Очакваш ли втория сезон на „Кварталът на богатите”, който започва това лято?
Да, нямам търпение! Въпреки че вече съм го гледала, ще се насладя отново на страхотната игра на всички в сериала.


Следиш ли Теленовелас Новини? Чаатай е „основна фигура” в нашия блог – стараем се да отразяваме всички новини както от професионалния, така и от личния му живот... Надявам се и ти да помагаш занапред!
Да, всеки ден следя Теленовелас Новини! Страхотни сте! Продължавайте да ни радвате с Вашите интересни статии... Вие сте номер едно! Винаги ще Ви помагам с каквото мога.

Благодаря ти за интервюто, Вики! Продължавай да си все така усмихната, да дерзаеш! А в наше лице ще намираш винаги подкрепа!
Благодаря Ви и аз!