вторник, 2 февруари 2016 г.

Мишел Рено и Данило Карера възхитени от Хорхе Салинас и Фернандо Колунга

Четиримата работят заедно в теленовелата на Телевиса "Страст и власт" ("Pasion y poder").


След повече от пет месеца от началото на снимките на мелодрамата, Мишел Рено е много щастлива и благодарна на публиката. "Хората ми пишат много в социалните мрежи и на улицата също ми говорят много за теленовелата и за героите. Страхотно е да работиш в проект, който, освен че ми харесва, е харесван и от зрителите. Това е най-хубавото, което може да ми се случи като актриса". Въпреки че си партнира с големи имена като Фернандо Колунга и Хорхе Салинас, Рено е спокойна, защото "всичко се получава много лесно. Заобиколена съм от невероятни актьори, които само като ги слушаш и влизаш в ситуацията, в ритъма... Много ми е комфортно", твърди.

Да работи със Салинас, който играе нейният баща, е изключително позитивно преживяване за младата актриса. "Той е магичен актьор. Обичам да работя с него. Създава магия в сцените. Както съм го казвала хиляди пъти, обичам да работя с него", добавя.

Същото се отнася и с Колунга, когото Мишел определя като 'велик човек'. "Много добър актьор е и много дисциплиниран. Обичам да работя и с него, научавам много от него".


Ако има актриса, с която й е най-приятно да работи, то това е майка й в историята - Марлене Фавела. "Големи приятелки сме извън камерите. Обожавам да работя с нея. Тя е голяма актриса, но още по-голяма като личност".


Водещият и актьор Данило Карера, от своя страна, сподели, че се разбира прекрасно с Фернандо Колунга. "Много е различно да интервюираш някого и да го познаваш. Фернандо Колунга се държи като кавалер с целия екип, уважава всеки, голям професионалист е. Не мога да кажа нищо негативно за него, напротив, опитва се да е пример за всички. Той е много добър човек".

И Мишел, и Данило изтъкват добрата атмосфера, която властва на снимачната площадка на тази история, която приключва на 10 април. "Прекарваме си страхотно".