вторник, 29 март 2016 г.

Рейтинг на сериалите в Турция от 28-и март (понеделник)


Представяме Ви рейтингите на сериалите в Турция от вчера (28-и март), ден понеделник.

Най-гледаният сериал за вечерта е "Оскърбени цветя" (Kırgın Çiçekler). Освен него, своите нови епизоди излъчиха и редица други заглавия, като "Твоят мой живот" (Paramparça), "Зеленото море" (Yeşil Deniz), "Прости ми" (Beni Affet), "Елиф" (Elif) и "Не ме забравяй" (Unutma Beni).

В зелено са отразени покачванията в гледаемостта на новите серии, спрямо предходните, а в червено - спадовете.

2.  "Оскърбени цветя" (Kırgın Çiçekler) на телевизия ATV с рейтинг от 8.42%.

3. "Твоят мой живот" (Paramparça) на телевизия Star TV с рейтинг от 7.37%.

10. "Прости ми" (Beni Affet) на телевизия Star TV с рейтинг от 3.68%.

18. "Зеленото море" (Yeşil Deniz) на телевизия TRT 1 с рейтинг от 3.00%.

26.  "Елиф" (Elif) на телевизия Kanal 7 с рейтинг от 2.62%.

28.  "Не ме забравяй" (Unutma Beni) на телевизия FOX с рейтинг от 2.18%.

Въпреки че е с по-ниски рейтинги, и този понеделник най-гледаният сериал в Турция е "Оскърбени цветя" на ATV. "Твоят мой живот" й отстъпва с трето място и пункт по-малко. Драмата с Еркан Петеккая продължава да държи висок интерес, въпреки сътресенията в екипа в последно време. При дневните новели лидер традиционно е "Прости ми". "Зеленото море" на Националната телевизия повиши значително цифрите и попада на престижната за държавната TRT1 осемнадесета позиция в топ 100.