вторник, 1 март 2016 г.

Рейтинг на сериалите в Турция от 29-и февруари (понеделник)


Представяме Ви рейтингите на сериалите в Турция от вчера (29-и февруари), ден понеделник.

Най-гледаният сериал за вечерта е "Оскърбени цветя" (Kırgın Çiçekler). Освен него, своите нови епизоди излъчиха и редица други заглавия, като "Твоят мой живот" (Paramparça), "Зеленото море" (Yeşil Deniz), "Прости ми" (Beni Affet), "Елиф" (Elif) и "Не ме забравяй" (Unutma Beni)

В зелено са отразени покачванията в гледаемостта на новите серии, спрямо предходните, а в червено - спадовете.

1.  "Оскърбени цветя" (Kırgın Çiçekler) на телевизия ATV - с рейтинг от 8.68 и пазарен дял 20.89%.

3. "Твоят мой живот" (Paramparça) на телевизия Star TV - с рейтинг 6.82% и пазарен дял 16.70%.

10. "Прости ми" (Beni Affet) на телевизия Star TV - с рейтинг от 3.65% и пазарен дял 12.06%.

20. "Зеленото море" (Yeşil Deniz) на телевизия TRT 1 - с рейтинг от 2.93% и пазарен дял 6.90%.

25.  "Елиф" (Elif) на телевизия Kanal 7 - с рейтинг от 2.67% и пазарен дял 6.70%.

31.  "Не ме забравяй" (Unutma Beni) на телевизия FOX - с рейтинг от 2.03% и пазарен дял 13.79%.

Най-гледаният сериал в Турция за изминалата седмица - "Оскърбени цветя", вчера отчете по-ниски цифри, като съществената разлика от цял пункт отиде в актива на "Твоят мой живот". Дневните турски сериали "Прости ми" и "Не ме забравяй" регистрираха крайно "нетипичен" нисък рейтинг, дължащ се на силната конкуренция между първите две заглавия в класацията.