събота, 19 март 2016 г.

Елисабет Алварес може да се снима скоро в теленовела


Елисабет Алварес увери, че въпреки че е изчела доста книги за майчинството, предишният опит на мъжа ѝ - Хорхе Салинас, ѝ е бил от най-голяма полза в грижите за близнаците Максима и Леон.

Тя признава, че любимият ѝ я е научил да сменя памперси. "Мъжът ми се оказа спец в сменянето на памперси. Той ме научи да го правя, много е добър", разказва 38-годишната Алварес. Салинас има опит преди това с четири деца от предишни връзки. Злодейката от "Необуздано сърце" не крие, че се възхищава на мъжа си за усилията, които полага: "Грижи се непрестанно за децата".

Това дава увереност на зеленооката красавица... Три месеца и половина след раждането, тя вече мисли за завръщането си в теленовелите. Ели е разговаряла с няколко продуценти, сред които и Педро Дамян: "Ще бъде с продуцент, когото страшно много обичам и с когото съм работила и преди. Щастлива съм, че се връщам. На първо място съм майка, но за мен е важна и работата ми".

Хорхе тъкмо приключва записите на "Страст и власт" ("Pasion y poder") и ще може да отмести Алварес в грижите за малките.

Въпреки че феновете искат да видят любимката си в нова теленовела колкото се може по-скоро, все още нищо не е решено. Актрисата иска да проучи всяко едно предложение обстойно, за да реши с кой проект да се завърне триумфално на малкия екран.