вторник, 22 март 2016 г.

Джералдин Басан наказала Габриел Сото заради снимките


Джералдин Басан се изказа по темата със снимките на мъжа си Габриел Сото с Марджори де Соуса на плажа.

"Горката Марджо, определено не бих искала да съм на нейно място", сподели мексиканката. "Получи много обиди. Тъй като не е мексиканка, явно не знае, че в Мексико ценностите са на преден план. Живеем в доста мачистка страна и в тези ситуации жената е поставена в най-лошото положение. Изписаха се доста неща... нека това бъде урок и за двамата. Мисля, че всички жени ще ме подкрепят - не е приятно да видиш нещо такова. Определено това е липса на уважение към една връзка, независимо дали си гадже, съпруга или каквото и да е. Затова мъжът ми сега е наказан и е на стола за мъчения".

Басан се опасява тези снимки да не въздействат по някакъв начин на дъщерите им: "Покрай Габриел и аз съм замесена в тази ситуация. Но тук най-важни са децата. Една майка никога няма да позволи те да се чувстват виновни".

Припомняме, че Басан и Сото се ожениха на 13-и февруари тази година след осемгодишна връзка.