сряда, 30 март 2016 г.

Вие пожелахте: Аарон Диас


Tой е един от най-харесваните мъже в света. Погледът му отразява скромност и харизматичност. Това е Аарон Диас.

В момента гледаме мексиканеца в ролята на Артуро Гаярдо в "Земя на честта". Засега това е последната му роля. Актьорът е женен за аржентинската актриса и певица Лола Понсе, от която има две дъщери - Ерин и Рехина. Освен актьор, Диас е певец и бизнесмен, тъй като има своя марка дрехи. Повече за актьора в следващото интервю.

- Много се говореше, че ще участваш в "Господарят на небесата 4". Вярно ли е това в крайна сметка?
Представи си, че не. Останах без телефон за една седмица, заради една неприятност и се откъснах от всичко. Точно тогава в самолета реших да влезна в течение на новините и видях, че говорят точно за това, но не знам от къде излезна информацията. Канили са ме в други сезони, но в четвърти не. Това е слух, появил се от някой фен или списание, не знам, но не видях защо да го опровергавам, тъй като хората щяха да го разберат, когато обявяваха състава на новия сезон. 

- Сега "Земя на честта" е в България...
Да, сега е там, както и в други страни. Това е много важен проект на Телемундо, тъй като се излъчва в доста страни по света и това е невероятен начин да взаимодействаш с хората, които гледат работата ти и те следят. Харесва ми и ми служи, за да съм в контакт с феновете си. Всеки път, щом мога, обичам да им напомням, че съм там и им благодаря, че са до мен. Те са най-прекрасното, правят и невъзможното, за да разберем какво правят, пращам ни подаръци, това е любов, която получаваш и една от най-големите привилегии, които имаме артистите. Те са част от моето семейство и много от тях ги знам по име.

- Как изграждаш персонажите си?
Старая се да не правя персонажи, които да си приличат, защото едно от нещата, които харесвам в актьорството, е, че мога да изпълнявам различни герои. За мен е скучно да правя един и същ персонаж във всеки проект. Взимам си време между дадени проекти, за да се сдобия с нещо различно. Това правя и сега. Почивам си, макар че актьорът никога не си почива, тъй като прави други дейности. В момента чета сценарии, за да реша кой ще е следващият ми проект.

- Гледаш ли си теленовелите и филмите?
Никога не съм обичал да се гледам, въпреки че когато го правя, научавам много, така мога да видя грешките си и да ги поправя. Когато правя кино, мога да се гледам малко повече, защото го правя навън, но в телевизията работиш по 12 часа на ден и последното, което искаш, е да знаеш още нещо за героя си. Цялата работа я върша, преди да почна да снимам. Знам как трябва да се развива историята.

- Кое беше най-голямото предизвикателство в изпълнението на Артуро Гаярдо?
Той е скромен, такива харесвам, защото хората лесно ги обикват. Обичам да изпълнявам и злодеи, защото са забавни. Но Артуро е работлив, най-големият от четирма братя и сестри и от малък трябва да изкара семейството си напред. Не се идентифицирам с него напълно, само в това, че е работлив. Обичам ролите, с които не се идентифицирам, а са близки до мои познати. Така създадох и Артуро и хората го обикнаха, защото е работлив и има добри чувства.

- Много ли мислиш, преди да приемеш дадена роля?
Да, това е важно. Половината от успеха на даден проект е в буквите, първо трябва да четеш това, което ще правиш. След като са те гледали една година по телевизията, ще доскучееш на хората и последното, което искат, е да те видят пак на екран след месец. Трябва да им дадеш почивка, за да може, когато се върнеш, да ти повярват, че си друг герой. Затова обичам да си взимам почивка между проектите.

- Никога не си играл в жанра ужас или съспенс. Искаш ли да играеш?
Харесва ми, но не са ми любимите. Никога не съм ходил да гледам хоръри и не са ми любимите за изпълнение. Обичам екшъна. Много съм атлетичен, обичам да съм навън. В "Земя на честта" има много екшън и като добър каубой съм с кон по всяко време.

- Ездата ти донесе спомени от мястото, където си израснал, нали?
Да, всъщност израснах с тях, но от осем години съм навън и нямам достъп до коне, но това, което си научил добре, не се забравя. Имам много спомени като дете, яздейки кон. 

- Липсва ли ти театърът?
Да, театърът е страхотен, защото там обичта на публиката я усещаш веднага, аплодират те или не, плачат, смеят се и като артист това те изпълва. Липсва ми и са ме канили да играя, но не е дошъл точният проект. Винаги се водя по инстинкта си, за да избера правилното.

- Какво става с музиката?
Музиката е страст, която открих преди актьорството. Имах своя банда, свирехме, но е трудно хората да повярват, че един актьор пее. Никога не съм претендирал, че съм певец. Освен това, двете неща изискват много време. Не може да играеш в теленовела, която ти отнема към година, и да промотираш албума си. Когато ме вдъхнови една история, пиша песни. Така стана и с "Аз съм Дяволът", написах заглавната тема и след това направих календар, за да опознаят тази част от мен. Пеенето е друг начин да се изразя. Пея и свиря на няколко инструмента. Ще продължавам да правя музика, макар и като хоби.

- Смятат те за един от най-сексапилните мъже и получаваш много комплименти. Харесват ли ти?
Очевидно! Който казва, че не обича комплименти, лъже. На всеки му харесват, стига да са с уважение. Нормално е и съм благодарен. Изненадват ме много жените и най-вече мексиканките. Правят много комплименти и са много креативни.

- Какво стана с марката ти дрехи?
Оставих я преди време, но още съществува. Това е сложна индустрия, но нямам време. Беше голямо преживяване. Ако хората иска, мога да оформя една група, за да продължим с проекта, но засега е спряна.

- С Лола се оженихте, без да обявявате предварително. Как планирахте всичко?
Аарон: Искам да започва с това, че уважавам традиционния начин, по който се женят хората. Аз никога не съм бил традиционалист. За щастие, Лола също. Сключихме граждански брак, за да е всичко както трябва спрямо законите, а не защото имахме тази нужда. Още от първия момент знаехме какво изпитваме един към друг. 

Лола: Оженихме се през 2014, тъкмо се бяхме настанили в новата къща и Аарон се събуди сутринта и каза: "Днес се жениш за мен". Една нотариуска приятелка ни чакаше и се оженихме така, в кухнята. После бяхме в Милано и решихме да отидем в Мароко. На следващия ден (11 юни 2015) ни благословиха в един оазис насред пустинята, беше залез. Беше магично и уникално! След това влезнахме във водата. След церемонията вечеряхме, танцувахме и спахме насред светлината на звездите в пустинята. Бих го повторила.

- Кое е любимото ти място?

Плажът, определено.

- Кое място искаш да посетиш?
Много са, обичам да ходя на нови места и когато ходя, си давам сметка, че Мексико е най-добрата страна.


Любим цвят?
Бялото.