петък, 29 април 2016 г.

Любопитни подробности за Серенай Саръкая


Серенай Саръкая ("Сезони на любовта", "Кварталът на богатите") даде интервю за майския брой на списание "InStyle".

Актрисата разказва за преживяванията, които са й се случили напоследък...

"Бях в Америка, когато прочетох сценария на филма "Между нас". Останах силно впечатлена и дори не се замислих - събрах багажа, върнах се в Турция и се озовах на снимачната площадка. Героинята ми там се доближава до мен самата, до моя характер. В "Между нас" съм 18-годишна девойка, която малко по малко се превръща в зряла жена. Този процес за мен е съвършен... докосва те по някакъв начин".

Саръкая споделя още, че целта й не е да бъде временно популярна: "Обичам професията си, искам постоянно да се развивам в тази област. Винаги съм работила усилено, държала съм на мечтите си".

На въпроса как би описала връзката си с Керем Бурсин, Саръкая доверява: "С Керем сме професионалисти. Знаем как да маневрираме между професионалния и личния си живот. Затова се и разбираме толкова добре".