петък, 22 април 2016 г.

Дулсе Мария подготвя нов албум


Дулсе Мария все още не разкрива заглавието на най-новия си албум, но обещава, че ще е нещо наистина различно и специално...

Певицата се доверява на престижни композитори и продуценти. Първият сингъл от новия диск излиза през май: "След края на "Лъжливо сърце" (Corazon que miente) пускам заглавната песен от новия си албум. Той обаче няма да излезе веднага. Не ми се иска да разкривам заглавия на този етап, но пилотният сингъл ще е много силен - поп електроника. Снима се и видео, което ще излъчва същата мощ".

Бившата непокорна се похвали, че е композирала няколко от темите. "Щастлива съм, защото звученето ще бъде коренно различно от всичко, което съм правила досега. В текста към първото парче съм заложила на силата на човешкия дух", разкрива Дул.

От друга страна, актрисата е благодарна за шанса да реализира първата си отрицателна роля - в теленовелата "Лъжливо сърце" (Corazon que miente), която е на път да приключи в Мексико. "Продължавам с героинята си Рената, но вече сме на финалния етап. Това е първата ми злодейка - отдадох се на сто процента в изпълнението й".

Мария подготвя и официално представяне на линията си парфюми, които са вече в продажба. Колекцията включва три различни аромата.