петък, 29 април 2016 г.

Адриана Лувие ще има две сватби


На екран Адриана Лувие "не вярва в мъжете". В реалността обаче актрисата е заедно с половинката си Карлос Аугусто Салас вече повече от осем години... Двамата се сгодиха на 04-и април.

Гълъбчетата са категорични, че годежът е затвърдил връзката им: "Винаги съм казвала, за мен пръстенът няма значение. Но тази стъпка ни подейства някак освежаващо". Адриана и Карлос плануват сватбената церемония да е в Мексико, но смятат да направят нещо малко и в Бразилия, откъдето е бъдещият младоженец. "Ще дойдат само част от семейството и приятелите му. За съжаление, разстоянието възпрепятства повечето".

Адриана довери и как е дошло предложението за брак. "Говорих по телефона за нещо, свързано с работата... В този момент дойде и Карлос. Извика ме да отида при него, аз се чудех какво става... Качих се и го видях с ръце зад гърба. Първото, което си помислих, бе че си е счупил нещо. Но той отрече... След това извади едно малко кученце, което след 10 минути донесе и пръстена. Заяви ми, че съм жената на живота му че и повече от всичко иска да се оженим".

Лувие увери, че сватбата няма да попречи на професионалното й развитие: "Много от колегите ми са семейни. Смятам, че няма да е проблем да балансирам двете неща... въпреки че понякога трябва да обръщаме повече внимание на личния си живот".

След две седмици 35-годишната звезда приключва снимките на серийния филм "Преувеличена реалност", чиято премиера в ефир предстои съвсем скоро. Там Лувие си партнира с Хуан Диего Коварубиас и Наташа Дупейрон.