петък, 29 април 2016 г.

Снимка на Габи Спаник предизвика полемика


Нов фотос на Габи Спаник предизвика истински фурор в социалните мрежи... Феновете са категорични, че за "новия си външен вид" венецуелката е прибегнала до услугите на пластичен хирург.

В отговор Габи заяви, че не се е подлагала на каквито и да е хирургични интервенции. На въпросните снимки обаче 42-годишната актриса се вижда сравнително подмладена. "Гримьорите казват, че имам една от най-хубавите кожи в света на шоубизнеса. Не съм се оперирала, както твърдят. Тези завистници могат само да ме разсмеят. Не! Напълно естествена съм", уверява вечната "узурпаторка". "Смешно ми е, че някои си мислят, че Габи от преди 18 години ще бъде същата и сега. Не съм прибягвала до никое от тези странни неща, които много хора си инжектират. Грижа се за себе си с естествени продукти".

Спаник споделя още, че Мексико - държавата, в която живее в момента, е рай в сравнение с родна Венецуела. "Там хората излизат на улицата и те убиват за един чифт обувки. В Мексико има всичко. Докато във Венецуела животът не струва".

Красавицата използва случая, за да промотира най-новия си парфюм "Абсолютна любов". "Много съм доволна. Участвах пълноценно в създаването. Благодаря на хората, които се доверяват на вкуса ми".