петък, 22 април 2016 г.

Елчин Сангу за славата, снимачната площадка и почивките


Елчин Сангу ("Една любовна история", "С Русия в сърцето") бе засечена на вечеря с любимия и приятелите си.

Актрисата се изненадала, когато на излизане от ресторанта зърнала тълпата журналисти, очакващи я с десетки въпроси. 

Звездата обаче, без да се дърпа, задоволила любопитството на репортерите. 

На снимачната площадка на "Любов под наем" (Kiralık Aşk)... "Всичко е перфектно... Ако е рекъл Господ, ще бъдем с Вас и през следващия сезон".

За славата... "Много неща в живота ми се промениха. Но феновете не ме безпокоят. Дори когато ме обградят".

За почивката... "Планувам дълга ваканция след края на снимките на първия сезон на "Любов под наем". Но няма да е в Бодрум или Чешме - там няма как да се скрия. Не ми се иска пак да ме снимат по бикини"...