сряда, 20 април 2016 г.

Ливия Брито е затрупана с проекти


Тази събота (23-и април) Ливия Брито заминава за Испания, където предстои да снима игрален филм.

Кубинката споделя, че годината й се очертава пълна с работа. "Починах си и сега се завръщам, заредена с много сили и енергия. Цяла седмица релакс ми се отрази страхотно. Щастлива съм, че съм в Акапулко - видях се с доста мои колеги, с които не се бях срещала от много време", довери красавицата пред журналисти по време на наградите "Tv y Novelas", провели се миналата  неделя (17-и април).

"Имам нов проект! На 23-и април заминавам за Испания - там ще снимаме филм, в който ще съм Девата. Много съм щастлива. Когато се върна веднага започвам записи на сериен филм, копродукция с Колумбия. Не мога да издавам много... Но имам доста проекти и съм много радостна".

Чаровната актриса сподели още, че е... "щастливо самотна".