неделя, 3 април 2016 г.

Чаатай Улусой: "Готов съм да намаля хонорара си"


След края на "Кварталът на богатите" това лято, Чаатай Улусой се отдаде на заслужена почивка в САЩ. Там той засне късометражен филм и се посвети на своето най-голямо хоби - рисуването.

Тези дни красавецът се завърна в родна Турция за снимките на рекламата на световноизвестната марка дънки "COLIN'S".

Журналисти от списание "Sabah" се срещат с 25-годишната звезда в Бодрум.

- За първи път ли се снимаш в реклама?
Да. Много се вълнувам.

- Защо точно "COLIN'S"? 
"COLIN'S" e международен бранд. Отдавна слушам за него и приех поканата без да се колебая. Снимахме в Бодрум - има сцени и в морето. Сигурен съм, че зрителите ще следят рекламата по-скоро с удоволствие, отколкото с досада, ще бъде хитът на лятото...

- Хареса ли ти в Бодрум?
Когато бях на шестнадесет работих там - тогава за пръв път се отделих от родителите си и станах самостоятелен. Бях сервитьор. Бодрум значи много за мен - там научих много житейски истини, които ми помагат и до днес.

- Смяташ ли се за късметлия?
Ако кажа, че не се смятам за такъв, ще излъжа. Така че отговорът ми е да.

- Защо смениха партньорката ти в рекламата на "COLIN'S" в последния момент - дълго време се говореше, че ще си партнираш с Джиджи Хадад, а снимахте заедно с Тейлър Мери Хил...
Фирмата имаше списък, в който бяха и Джиджи, и Тейлър. В крайна сметка избраха Тейлър. Благодаря на "COLIN'S", които доведоха този ангел в Турция.

- Имаш ли нов проект?
Да, за новия сезон. Работим с "Ай Япъм". Ще бъде сериал, подготвям се усилено за новата роля.

- С какво се занимаваше след края на снимките на "Кварталът на богатите"?
Заминах за Лос Анджелис за два месеца и половина. Там се подготвях за новия сериал. После се върнах в Турция за премиерата на последния си игрален филм - "Див мед" (Delibal). Останах за два месеца. Сега продължавам репетициите в Щатите.

- Учиш ли се от големите в Америка?
Всъщност не. Исках да се откъсна за малко от всичко тук. Само там можех да го постигна. Но не отричам, че Лос Анджелис е школа за всички актьори.

- Пет години работиш без почивка. Какво правиш в свободното си време?
Работя над себе си, усъвършенствам се. За първи път след пет години имам толкова свободно време. Ходя на риба, на походи, харесвам безлюдните места и тишината. Пиша разкази, сценарии, и рисувам - основно пейзажи.

- Изявяваш се като режисьор...
В Лос Анджелис работих над късометражен филм за бездомните. Кръстих го "Home" (в превод "Дом"). Тридесетминутен... Мой приятел написа сценария, а аз го заснех. 

- Сам ли се снима?
Не, актьори бяха американци - хора с професии. Например адвокат бе бездомник. Предстои да представя филма на фестивал, ще го видите.

- Популярността замая ли те?
Не, не смятам, че съм се променил. Но това трябва да попитате хората, които ме познават. Старая се да не изменям на себе си.

- За какво харчиш изкараните пари?
Инвестирам в земя и недвижими имоти. В бъдеще искам да навляза в сферата на услугите. Тогава, когато съм достатъчно материално силен..

- Имаш ли си талисман?
Нямам... Но преди години написах желание, което зарових под розови храсти. Да спечеля "Best Model" и да се снимам в обещаващ сериал... После забравих. След много време майка ми го донесе - стана ми много мило. Такъв шанс се среща веднъж в живота. Сега си пожелавам само здраве.

- Оценяваш ли силата на социалните мрежи?
Ще излъжа, ако кажа, че не ги използвам. Но не гледам постоянно в телефона. Не чета и коментари. Открих свои профили в Инстаграм и Туитър. Феновете направо ме принудиха!

- Имаш ли проблеми с теглото?
Не, старая се да нямам. Не консумирам захарни изделия и бял хляб. Всичко ми се лепи! Много обичам млечни продукти, но понякога се налага да се ограничавам. Преди снимки пазя диета, спортувам усилено.

- Оплакваш ли се от дължината на епизодите на турските сериали?
Разбира се... Но от работа не бягам! Обичам това, което правя!

- Какво решение предлагаш?
Считам себе си за гражданин на света. А навсякъде условията на работа са по-добри. Нека следваме световните стандарти. Аз съм готов да рискувам! Ако продължителността се скъси до 60 минути, ще скъся и хонорара си.