събота, 30 април 2016 г.

Серенай Саръкая: "Все още обмислям участието си в нов проект"


Серенай Саръкая е сред най-ослепителните актриси в Турция. А талантът й... за него две мнения няма...

Представяме Ви ексклузивна част от интервюто на Саръкая, дадено за майския брой на списание "InStyle Turkey". Целият материал очаквайте с излизането на изданието до няколко седмици.

Смятате ли да участвате в нов сериал наесен?
Все още нищо не мога да потвърдя. В момента чета и преглеждам сценарии. За хубавите неща се изисква време.

Как релаксирате?
Обичам да слушам музика. Когато съм много натоварена, ако чуя и само една песен, веднага си отпочивам. Имам и малко шоколад "в себе си" (смее се) - когато хапна малко, веднага се сдобивам с енергия. Именно тя ми помага да преодолея тежкия снимачен процес. Обичам да спортувам, действа ми отпускащо. Когато съм на снимки, не ми остава почти никакво време. Тогава и няколко упражнения вкъщи ми дават тонус. Разработила съм си практична програма, съобразена както с нуждите, така и с графика - само така успявам да се справя с напрежението...

Как бихте се завърнали на екран... Казват, че в момента "подът е доста хлъзгав"...
Смятам, че с "Кварталът на богатите" определено постигнахме успех. С този сериал всеки преоткри себе си. Сега се стремя да бъда много избирателна и търпелива.

Имате ли желание да се явите на различни филмови фестивали?
Винаги съм имала желание, но често съм нямала възможност. Има още време... Надявам се и това да направя.