понеделник, 18 април 2016 г.

"Да не ме оставиш, сърце" - големият победител на наградите "Premios TVyNovelas 2016"


Мексико раздаде наградите "Premios TVyNovelas" за 34-и път.

Най-добрите от света на теленовелите бяха отличени на грандиозна церемония, проведена в приказния град Акапулко. Блясък, елегантност и много незабравими емоции... Събитието започна с посрещането на звездите на червения килим. След това церемонията продължи с награждаването.

Тази година публиката избра своите победители...


Наградите бяха открити със забавен скеч. J Balvin накара цялата зала да затанцува под ритмите на хита си "Ginza". Джеси & Джой, Алхенадро Санс, Емануел и Михарес, Маите Перони също се изявиха на сцената. Водещи на спектакъла бяха Марджори де Соуса и Габриел Сото. Марджори смени десет тоалета, а Габриел - пет.



Даниел Аренас, Гретел Валдес, Анжелик Бойер, Ерик Елиас, Патрисио Боргети, Мариана Сеоане, Иван Санчес и Алтаир Харабо бяха сред лицата, които обявяваха категория и съответния победител.


С най-много награди си тръгнаха теленовелите "Да не ме оставиш, сърце" (A Que No Me Dejas‬) и "Страст и власт" (Pasion y Poder‬).

Ето пълния списък с победителите от наградите:

Най-добра теленовела / Mejor Telenovela
"Да не ме оставиш, сърце" (A Que No Me Dejas‬)
"По-скоро мъртва, отколкото Личита" (Antes Muerta Que Lichita‬)
‪"Сянката на миналото" (La Sombra Del Pasado‬)
"Съседката" (La Vecina‬")
‪‎"Италианско момиче идва да се омъжи" (Muchacha Italiana Viene A Casarse‬)
‎"Страст и власт" (Pasion y Poder‬")

Най-добра актриса / Mejor Actriz
Маите Перони (По-скоро мъртва, отколкото Личита" (Antes Muerta Que Lichita‬))
Мишел Рено ("Сянката на миналото" (La Sombra Del Pasado‬))
Сурия Вега ("Бог да ти прости" (Que Te Perdone Dios)
Есмералда Пиментел ("Съседката" (‪‎La Vecina‬)
Ливия Брито ("Италианско момиче идва да се омъжи" (Muchacha Italiana Viene A Casarse‬)


Най-добър актьор / Mejor Actor
Арат де ла Торе ("По-скоро мъртва, отколкото Личита" (Antes Muerta Que Lichita‬))
Пабло Лайл ("Сянката на миналото" (La Sombra Del Pasado‬))
Хорхе Салинас (‎"Страст и власт" (Pasion y Poder‬))
Хуан Диего Коварубиас ("Съседката" (La Vecina‬)
Освалдо Бенавидес ("Да не ме оставиш, сърце" (A Que No Me Dejas‬)


Най-добра злодейка / Mejor Villana
Ингрид Марц ("По-скоро мъртва, отколкото Личита" (Antes Muerta Que Lichita‬))
Лаура Кармине ("Да не ме оставиш, сърце" (A Que No Me Dejas‬))
Алехандра Барос ("Сянката на миналото" (La Sombra Del Pasado‬))
Гретел Валдес ("Непростимо" (Lo Imperdonable))
Марисол дел Олмо ("Любов в квартала" (Amor de Barrio))


Най-добър злодей / Mejor Villano
Едуардо Сантамарина ("По-скоро мъртва, отколкото Личита" (Antes Muerta Que Lichita‬))
Хулиан Хил ("До края на света" (Hasta el Fin del Mundo))
Алехандро Авила ("Бог да ти прости" (Que Te Perdone Dios))
Алексис Аяла ("Сянката на миналото" (La Sombra Del Pasado‬))
Фернандо Колунга ("Страст и власт" (Pasion y Poder‬))


Най-добра млада актриса / Mejor Actriz Juvenil
Уенди Гонсалес ("По-скоро мъртва, отколкото Личита" (Antes Muerta Que Lichita‬))
Телма Мадригал ("Сянката на миналото" (La Sombra Del Pasado‬))
Алехандра Гарсия ("Любов в квартала" (Amor de Barrio))
Габриела Карийо ("Любов в квартала" (Amor de Barrio))
Скарлет Дергал ("Измамна любов" (Amores con Trampa))


Най-добър млад актьор / Mejor Actor Juvenil
Диего Де Ерисе ("По-скоро мъртва, отколкото Личита" (Antes Muerta Que Lichita‬))
Брандон Пениче ("Бог да ти прости" (Que Te Perdone Dios))
Алфонсо Досал ("Да не ме оставиш, сърце" (A Que No Me Dejas‬))
Алфредо Гатика ("Съседката" (La Vecina‬))


Заслужила актриса / Mejor Pimera Actriz
Синтия Клитбо ("Сянката на миналото" (La Sombra Del Pasado‬))
Летисия Калдерон ("Да не ме оставиш, сърце" (A Que No Me Dejas‬))
Силвия Паскел ("По-скоро мъртва, отколкото Личита" (Antes Muerta Que Lichita‬))
Исела Вега (‪‎"Италианско момиче идва да се омъжи" (Muchacha Italiana Viene A Casarse‬))
Ана Берта Еспин ("Бог да ти прости" (Que Te Perdone Dios))


Заслужил актьор / Mejor Primer Actor
Артуро Пениче ("Да не ме оставиш, сърце" (A Que No Me Dejas‬))
Мануел Флако Ибаньес ("По-скоро мъртва, отколкото Личита" (Antes Muerta Que Lichita‬))
Игнасио Лопес ("Измамна любов" (Amores con Trampa))
Карлос Брачо ("Съседката" (‪‎La Vecina‬))
Луис Баярдо ("Страст и власт" (Pasion y Poder‬))


Най-добра поддържаща актриса / Mejor Actriz Co-Estelar
Шантал Андере ("По-скоро мъртва, отколкото Личита" (Antes Muerta Que Lichita‬))
Клаудия Рамирес ("Непростимо" (Lo Imperdonable))
Сусана Гонсалес ("Сянката на миналото" (La Sombra Del Pasado‬))
Алехандра Гарсия ("Любов в квартала" (Amor de Barrio))
Сесилия Габриела ("Да не ме оставиш, сърце" (A Que No Me Dejas‬))


Най-добър поддържащ актьор / Mejor Actor Co-Estelar 
Пабл Валентин ("По-скоро мъртва, отколкото Личита" (Antes Muerta Que Lichita‬))
Диего Оливера ("До края на света" (Hasta el Fin del Mundo))
Алехандро Ибара ("Съседката" (La Vecina‬))
Освалдо де Леон ("Непростимо" (Lo Imperdonable))
Хосе Пабло Минор ("Страст и власт" (Pasion y Poder‬))


Най-добра второстепенна актриса / Mejor Actriz de Reparto 
Джесика Кох ("Любов в квартала" (Amor de Barrio))
Лус Елена Гонсалес ("По-скоро мъртва, отколкото Личита" (Antes Muerta Que Lichita‬))
Беатрис Морено ("Сянката на миналото" (La Sombra Del Pasado‬))
Фабиола Гуахардо ("Страст и власт" (Pasion y Poder‬))
Ракел Гарса (‪‎"Италианско момиче идва да се омъжи" (Muchacha Italiana Viene A Casarse‬))


Най-добър второстепенен актьор / Mejor Actor de Reparto 
Мануел Флако Ибаньес ("По-скоро мъртва, отколкото Личита" (Antes Muerta Que Lichita‬))
Рикардо Фастлихт ("По-скоро мъртва, отколкото Личита" (Antes Muerta Que Lichita‬))
Мануел Ландета ("Любов в квартала" (Amor de Barrio))
Пиер Анжело ("Съседката" (La Vecina‬))
Алехандро Томаси ("До края на света" (Hasta el Fin del Mundo))


Актриса-откритие / Mejor Actriz Revelacion
Ирина Баева ("Страст и власт" (Pasion y Poder‬))
Ана Паула Мартинес ("По-скоро мъртва, отколкото Личита" (Antes Muerta Que Lichita‬))
Ела Велден (‪‎"Италианско момиче идва да се омъжи" (Muchacha Italiana Viene A Casarse‬))
Джесика Декоте ("Сянката на миналото" (La Sombra Del Pasado‬))
Едса Рамирес ("Съседката" (La Vecina‬))


Актьор-откритие / Mejor Actor Revelacion 
Алдо Гера ("Измамна любов" (Amores con Trampa))
Хосе Мануел Лечуга ("Съседката" (La Vecina‬))
Игнасио Касано ("Да не ме оставиш, сърце" (A Que No Me Dejas‬))
Данило Карера ("Страст и власт" (Pasion y Poder‬))
Хосе Карлос Фарера ("Сянката на миналото" (La Sombra Del Pasado‬))


Най-добра режисура / Mejor Director de Escena
"По-скоро мъртва, отколкото Личита" (Antes Muerta Que Lichita‬))
"Съседката" (La Vecina‬)
"Да не ме оставиш, сърце" (A Que No Me Dejas‬)
"Сянката на миналото" (La Sombra Del Pasado‬)
‪‎"Италианско момиче идва да се омъжи" (Muchacha Italiana Viene A Casarse‬)


Най-добра музикална тема / Mejor Tema Casildaal
"Ако някога" (Si Alguna Vez) (Thalia - "По-скоро мъртва, отколкото Личита" (Antes Muerta Que Lichita‬))
"Да не ме оставиш" (A Que No Me Dejas) (Alejandro Sanz - "Да не ме оставиш, сърце" (A Que No Me Dejas‬))
"Обещах ти" (Te Prometi) (Mijares -"Сянката на миналото" (La Sombra Del Pasado‬))
"Съседката" (La Vecina) (Los Angeles Azules - "Съседката" (La Vecina‬))
"Капанът" (La Trampa) (Joan Sebastian - "Измамна любов" (Amores con Trampa))


Най-добър състав / Mejor Elenco
"По-скоро мъртва, отколкото Личита" (Antes Muerta Que Lichita‬))
"Съседката" (La Vecina‬)
"Да не ме оставиш, сърце" (A Que No Me Dejas‬)
"Страст и власт" (Pasion y Poder‬)
"Сянката на миналото" (La Sombra Del Pasado‬)


Най-добър сценарий или адаптация / Mejor Guiòn o Adaptacion
"По-скоро мъртва, отколкото Личита" (Antes Muerta Que Lichita‬))
"Да не ме оставиш, сърце" (A Que No Me Dejas‬)
"Съседката" (La Vecina)
"Страст и власт" (Pasion y Poder‬)
"Сянката на миналото" (La Sombra Del Pasado‬)


Най-добър оператор / Mejor Director de Camaras
"По-скоро мъртва, отколкото Личита" (Antes Muerta Que Lichita‬))
"Да не ме оставиш, сърце" (A Que No Me Dejas‬)
"Сянката на миналото" (La Sombra Del Pasado‬)
"Съседката" (La Vecina‬)
‪‎"Италианско момиче идва да се омъжи" (Muchacha Italiana Viene A Casarse‬)


Най-добра мултиплатформена теленовела / Mejor Telenovela Multiplataforma
"По-скоро мъртва, отколкото Личита" (Antes Muerta Que Lichita‬))
"Измамна любов" (Amores con Trampa)
"Любов в квартала" (Amor de Barrio)


Равносметката...
"Да не ме оставиш, сърце" (A Que No Me Dejas‬) - 14 номинации и  7 награди
"Страст и власт" (Pasion y Poder‬) - 10 номинации и 5 награди
"По-скоро мъртва, отколкото Личита" (Antes Muerta Que Lichita‬) - 21 номинации и 3 награди
"Сянката на миналото" (La Sombra Del Pasado‬) - 16 номинации и 3 награди
"Съседката" (La Vecina‬) - 14 номинации и 1 награда
"Италианско момиче идва да се омъжи" (Muchacha Italiana Viene A Casarse‬)  - 7 номинации и 1 награда
"Бог да ти прости" (Que Te Perdone Dios) - 3 номинации и 1 награда
"Любов в квартала" (Amor de Barrio) - 7 номинации и 0 награди
"Измамна любов" (Amores con Trampa) - 5 номинации и 0 награди
"До края на света" (Hasta el Fin del Mundo) - 3 номинации и 0 награди
"Непростимо" (Lo Imperdonable)  - 3 номинации и 0 награди

Актьорите на червения килим...