четвъртък, 5 май 2016 г.

Алисън Лос обяви, че няма да се връща в теленовелите


Помним Алисън Лос с ролите й във "В името на любовта" и "Непокорните".

Младата мексиканка се включи в социалните мрежи, за да оповести категоричното си решение, че никога повече не би се снимала в теленовела. Последната й роля бе именно във "В името на любовта" през 2009-а. Две години по-късно, когато бе едва на 19 години, Алисън се омъжи за Елиу Гутиерес. Тогава чаровницата реши да се посвети тялом и духом на семейството и религията си. Тя и Елиу изповядват едно и също вярване, като и двамата се определят за "свидетели на Йехова". 

Някои от почитателите на актрисата така и не приеха оттеглянето й и изразиха явно недоволство. Лос реши да сложи край на слуховете, че е оставила кариерата, заради мъжа си. "Смешни са ми тези коментари, в които се пише, че съм се оттеглила, заради съпруга си. Тази, която го реши, бях аз. Уважете решението ми! Не обвинявайте Елиу! На първо място за мен е семейството и вярата в Бог".

Алисън има две момичета - Лондон Роус, родена през 2012-а, и Сидни, появила се на бял свят миналата година. 23-годишната красавица използва социалната мрежа, за да споделя снимки на семейството си и да поддържа контакт с верните си фенове.