четвъртък, 12 май 2016 г.

Марлене Фавела, Ана Лайевска, Лаура Кармине заедно в театрална постановка


Шест красиви актриси се събират, за да представят "Перфектна анатомия" (Anatomia perfecta).

В пиесата, която тръгва от 28-и май, Марлене Фавела, Лус Елена Гонсалес, Фабиола Кампоманес, Лаура Кармине, Ана Лайевска и Анастасия са група приятелки.

Красавиците доверяват, че в реалния живот често стават жертви на сексуален тормоз, заради добре изглеждащите си фигури. "За съжаление, в латиноамериканските страни винаги е имало проблеми от този род. Трябва да се борим за уважение. Ако се случи нещо подобно, не бива да се приквива", заявява Фавела. "Веднъж в Пуерто Рико ме хванаха за дупето, извиках се и ударих мъжа. В Мексико също ми се е случвало", споделя Кармине. Лус Елена също разказва за свое преживяване: "На излизане от Телевиса един тип ме хвана за гърдите". Кампоманес е категорична, че толерира единствено кавалерското мъжко поведение.


Марлене Фавела пък уверява, че най-хубавият етап от живота са 30-те години. "За мен 30-те са най-хубавите години от живота ми. Прекрасни са във всеки смисъл... Имах най-хубавите пътувания... И се чувствам сигурна и зряла".

Освен пиесата, Ана Лайевска е заета и със записите на сериала "Син демон" (Blue Demon), в който си партнира с Ана Бренда Контрерас. "Участието ми там приключва - снимаме вече два месеца и половина".