сряда, 11 май 2016 г.

Вие пожелахте: Габи Меядо


Габи Меядо е една от новите и талантливи мексикански актриси.

Тя си спечели място в теленовелите с постоянната си работа и най-вече големия талант. 

С героини като Солита в "Необуздано сърце" и Макарена в "Какви богато бедняци" ("Que pobres tan ricos"), 23-годишната Меядо се изправи миналата година пред най-голямото предизвикателство в кариерата си - първата си главна младежка роля в "Непростимо", която гледахме и у нас. Габриела започва да се снима от малка. На 11 години влиза в детската школа на Телевиса. През 2008 прави своя дебют във 'В името на любовта'. "Непростимо" е десетата й теленовела.

- Разкажи ни за първата си главна роля?
Продуцентите ми дадоха шанса да пробвам различни героини и ситуации, всяка различна от останалите. Благодарна съм, че получих главната младежка роля в "Непростимо". Бях едно наивно момиче, което се казваше Ана Перла. Очарователна девойка, която мечтае за истинската любов, докато един ден не се запознае с Пабло. Благодаря на Салвадор Мехия, че ми даде шанс да изигра Ана Перла.

- Как се разбираше със Себастиан Сурита, твоята половинка в историята?
Той е голям партньор, подкрепяхме се във всичко винаги харесваше ни нашата работа и се наслаждавахме на сцените си и мисля, че това се виждаше. Имахме голяма химия. Разбирахме се много добре, но нищо повече. Няма нищо между нас.

- Преди да се снимаш в "Непростимо" и след края на снимките, взимаше курсове по актьорство в Лос Анджелис...
Постоянната подготовка, в която и да е професия, е много важна. Винаги ще се опитвам да си давам време, за да продължавам да уча. Три месеца бях в ЛА, беше много бърз курс. Обичам да се подготвям през цялото време като актриса и като човек, за да изграждам нови персонажи.

- В "Необуздано сърце" също имаше доста сложна роля...
Там се научих да доя крави. Преди да започнат записите, отидох на курс за глухонеми, за да мога горе-долу да се справям с жестовете и мимиките на героинята си. Работихме много с режисьора, работихме върху изразяването на тялото. Солита беше много хубав персонаж. В началото снимахме в реката, после търсихме слънце, за да се стоплим, но всичко това е част от работата и е страхотно и забавно.

- Как е сърцето ти?
В момента съм сама. Търся си. (Смее се). Не, всъщност приключих една връзка наскоро. Но ако дойде нова любов, защо не? Предпочитам мексиканците и да нямат връзка с шоубизнеса. Много е сложна връзката с актьор. До сега не съм излизала с актьор.



- Каква е Габи Меядо в живота?
Аз съм много любвеобилна, обичам семейството си, искам да ги защитавам от всичко, да съм с тях. 

- Как се разплакваш в сцените? Имаш ли техника?
Много е труден този процес, особено в тежките и силните сцени. Но трябва да се концентрираш, да влезнеш в образа си, да почувстваш това, което изпитва героинята ти. Когато свършат сцените с плач, умираш от смях, говориш глупости, защото по някакъв начин това не си ти, а го придаваш на героинята си.