петък, 6 май 2016 г.

Хина Кхан: "Акшара няма почти нищо общо с мен"


Хина Кхан е Акшара в най-новия индийски сериал "Законите на съдбата"...

Гледали сме те в редица програми...
Участията ми в телевизионната индустрия са доста, но най-голяма популярност ми донесе "Законите на съдбата"... Акшара е много харесвана от зрителите. Това ме кара да се чувствам горда от себе си.

Как се чувстваш като част от "Законите на съдбата"?
Чувствам се страхотно. Героинята ми ме изпълва... В сериала ще я видите освен като дъщеря, и като снаха, съпруга и майка.

Каква роля би искала да изиграеш?
Такава, каквато описва реалната Хина Кхан. Ще е интересно, ако животът ми бъде екранизиран.

Има ли някаква прилика между Акшара и Хина Кхан?
Не, почти няма. Аз съм коренно различна. Хина е забавно и любящо момиче, което се радва на живота.

Ако не беше актриса, с какво би се занимавала?
Със сигурност щях да съм журналистка. Аз съм голям фен на Баркха Дът - тя ме вдъхновява във всяко едно отношение.

Кога за последно се почувства най-горда от себе си?
Удовлетворяват ме професионалните успехи. Гордея се с това, че "Законите на съдбата" оглави класациите по гледаемост, с това, че героинята ми е наистина обичана от зрителите... Това означава много за мен.

Какво правиш през свободното си време?
Ходя на СПА, прекарвам време със семейството си, пазарувам или гледам филми.

Кои са твоите най-добри приятели в индустрията?
Нямам най-добри приятели там. Трудно се доверявам на когото и да е.

Твоето мото?
Животът е чист и проницаем - каквото е в сърцето ти, такова трябва да е и на лицето ти.