четвъртък, 26 май 2016 г.

Анхелика Мария със звезда в Холивуд


Анхелика Мария, която има 65-годишна кариера зад гърба си, сбъдна една от най-големите си мечти. Тази сряда (25-и май) тя получи звезда на "Алеята на славата" в Холивуд.

71-годишната актриса благодари на феновете си за подкрепата и всеотдайността им. "Годеницата на Мексико" бе придружена от дъщеря си Анхелика Вале и внуците си Анхелика Масиел и Даниел, които определено успяха да привлекат погледите към себе си.

"Всеки артист мечтае за звезда на "Алеята на славата" в Холивуд. Никога не съм си и представяла, че и аз ще имам такава, но ето, че мечтите се сбъдват... Тази звезда посвещавам на майка ми Анхелика Ортис, която беше мой пътеводител, на дъщеря ми Анхелика Вале, която е моята най-добра приятелка, моят двигател, моят живот, на внуците си, на всички Вас, на моето Мексико - то ме направи тази, която съм - там израснах, там станах "Годеницата на Мексико". Да живее Мексико! Да живеят САЩ", произнесе развълнувана Анхелика.

Мария, която започва своята кариера едва на пет, е удостоена с приза, заради значителните си участия в безброй филми, теленовели и театрални постановки, а също и за успехите си на музикалната сцена. Преди да разкрие своята звезда, Анхелика Вале успя да разплаче майка си и някои от присъстващите с писмо, написано от внуците й. "Обещахме ти, че когато станем големи, ще дойдем с нашите приятели, за да им покажем, че нашата баба има звезда на "Алеята на славата" в Холивуд. Обичаме те - Анхелика Масиел и Даниел Николас", гласеше част от вълнуващото послание. 

Минути по-късно, по-малкият внук на актрисата разсмя всички с появяването си на сцената директно от тълпата, където беше заедно с баща си Ото Падрон. Той "избяга" и застана насред снимките - затова и Вале изтича да го вземе. Анхелика Мария получи много поздравления от близки приятели и колеги, сред които Рики Мартин и Глория и Емилио Естефан. Рики Мартин благодари на Анхелика за оказаната подкрепа в началото на кариерата му: "Изпращам ти силна прегръдка и целувка - за благодарност за твоя величествен талант, за това твое изкуство, за това че беше моя кръстница в началото на кариерата ми в Мексико".

Диего Бонета, който бе специален гост на церемонията, посвети няколко думи на мексиканската звезда: "Би ми се искало да кажа, че съм единственият актьор, който си вдъхновила, но знам, че не е така. Ти показа пътя на всички нас - новата вълна мексикански и латино актьори".

"Годеницата на Мексико" получи своята звезда под съпровода на мариачи - типичните певци от нейната земя. На церемонията присъстваха повече от 200 почитатели. Властите на Лос Анджелис обявиха 25-и май за Международен ден на Анхелика Мария.

Честито!

A video posted by MarceLA ❤️ Isaza (@misazala) on