петък, 6 май 2016 г.

Най-големите фенове на Арасели Арамбула живеят в дома й


"Децата ми ме смятат за принцеса, когато ме гледат по телевизията", признава Арасели.

Децата на Арамбула - Мигел и Даниел - остават възхитени винаги, когато видят мама в ефир. Малките, съответно на девет и седем, дори придружават звездната си майка на театралните й постановки.

Актрисата е щастлива да има най-големите си почитатели у дома. "Когато има сцени с целувки, се стремя да ги отдалеча от екрана, но като цяло се радват много на работата ми - по-специално на тази в театъра", доверява мексиканката.

Арасели пази много любопитни случки зад сцената: "Веднъж Даниел, по-малкият, дотолкова се бе развълнувал от изпълнението, което щях да имам със СОНОРА Сантанера, че ми прошепна: "Мамичко, ще пееш със Госпожа (Сеньора на испански) Сантанера"...

Малчуганите, които от малки са на "ти" с правилата в шоубизнеса, били очаровани и от гардероба, който Арамбула ползвала за постановката "Парфюмът на Гардения": "Докосваха дрехите, гледаха ме и казваха, че изглеждам като принцеса"...

Ла Чуле посвещава голяма част от свободното си време на синовете си: "Обичам свободата. Сама съм, но за сметка на това много щастлива. И влюбена само в Мигел и Даниел... Да съм майка е призвание, цялото ми време е за тях".

41-годишната красавица признава, че след раздялата си със Себастиан Рули е нямала други връзки.

А каква е тайната на Ара за свежо и ангелско лице... "Правя си процедура, наречена "плазма", в клиниката на брат ми Леонардо". Актрисата не пропуска и ежедневните упражнения за стегнато тяло.

В момента Арасели съчетава работата си в театъра със записите на новата телемундела "Донята" (La Doña), която предстои да започне през юли в САЩ.