сряда, 18 май 2016 г.

Нина Добрев и Дипика Падуконе качиха обща снимка


Индийската звезда Дипика Падуконе (Рам и Лийла от "Рам и Лийла: Любов и куршуми") сподели интересен фотос със световноизвестната Нина Добрев ("Дневниците на вампира").

Двете актриси си партнират в третата част на екшъна "Трите хикса" - "Завръщането на Ксандър Кейдж" (xXx: The Return of Xander Cage).

С тази си роля Дипика покорява Холивуд...

Премиерата на високобюджетната лента е насрочена за януари 2017-а.

Падуконе и Добрев често позират усмихнати пред обектива. На вчерашното селфи обаче двете са видимо тъжни, а причината е раздялата на българката с екипа на продукцията.

Нина споделя впечатленията си в социалната мрежа: "Последен ден... Тъжна съм, че това приключение свършва до тук, поне за мен. Ще оставя новото си семейство и ще отгърна нова страница от живота си. Гордея се с участието си в "Трите хикса"! Ще ми е много трудно да се сбогувам с всички тези невероятни хора. Адмирации за целия екип! За мен бе удоволствие и не ми се искаше да свършва... Стискам палци за продължението!".