петък, 13 май 2016 г.

Анхелика Селая говори за раздялата си с Рафаел Амая


Анхелика Селая проговаря за пръв път за раздялата си с Рафаел Амая, за когото щеше да се жени.

Актрисата оставя назад горчивите спомени от развръзката с "господарят на небесата" и уверява, че в момента е фокусирана изцяло в сбъдването на мечтите си. "Много съм щастлива, спокойна и балансирана, наистина се наслаждавам на този етап, в който мога да се посветя на сто процента на героините, семейството и приятелите си. Иска ми се да бъда щастлива и да създавам спомени", твърди Селая.

Актрисата, която участа в новия сериал на ABC "Смъртта на Ева София Валдес" (The Death of Eva Sofia Valdes), не отрича, че самотата я е направила още по-силна: "През тези години израстнах като жена. Научих, че съм страшно борбена, и продължих с гордо вдигната глава. Не се намирам силна в оправдания и обяснения - затова и продължават да хвърлят камъни по мен. Но просто няма какво да кажа" (за слуховете за евентуална изневяра от нейна страна).

Селая уверява, че е готова за новите предизвикателства, подготвени й от живота, и най-вече за любовта: "Всеки, който влезе в живота ми и мине по пътя ми, оставя по нещо. Вместо да гледам на това като на лошо преживяване, се научих да бъда позитива. На мнение съм, че на всичко отрицателно трябва да се отвръща с любов. Защото този свят има нужда от любов. Ако послужа за пример на някой друг, тогава... пълен напред".