сряда, 1 юни 2016 г.

Вие пожелахте: Арасели Арамбула


Арасели Арамбула винаги е била красива във всички аспекти, но сега, на 40 години, блести с още по-голяма сила.

Започва кариерата си на 20г. Още с първата си изява по телевизията печели обичта на публиката и признанието 'Лице на годината'. Учи в Школата на Телевиса и играе в "Плантация от страст". Следват главни роли в "Мечтателки", "Прегърни ме силно". В същото време навлиза и в музиката и воденето. Но най-важната й роля е тази на майка. "Да съм майка е най-хубавото, което ми се е случвало". През 2012 подписва за Телемундо и играе в "Господарката" и "Клетниците". В момента се снима в новата версия на "Доня Барбара" за Телемундо.

Актрисата има две деца от мексиканския певец Луис Мигел. Последната й връзка е с актьора Себастиан Рули. След раздялата им Ара се отдаде изцяло на синовете си, но е отворена за любовта. Арамбула е жена, която показала своята сила, въпреки препятствията по пътя си - отдалечи се от прожекторите точно когато беше в центъра на събитията, разведе се и се превърна в самотна майка. 


- В "Господарката" изпълни силна жена, самотна майка, миньор...
"Господарката" е много специална теленовела за мен и много добра. Това е история за една жена с нокти, със сила. Има различни нотки. Като актриса бях много доволна от тази роля. Всички сцени бяха много емоционални. 

- Как се разбираше с Кристиан Бах?
Тя е прекрасна! Тя играе моя съперничка и постоянно бяхме във война. Истински лукс е да работиш с нея. Възхищавам й се като актриса, уважавам я много, обичам я. Тя ми даде първия шанс в "Плантация от страст", тя беше първата ми продуцентка и сега работя с нея. Прекрасно е. Това бе подарък от живота.

- След това игра Лусия в "Клетниците", която беше подложена на много промени...
Лусия е жена, която е понесла много удари от живота, преследвана е от закона, но въпреки това намира сили да се бори. Аз също се боря много в живота, за да продължавам напред.

- Беше ли предизвикателство за теб да изпълниш толкова силна жена?
Голямо! Най-вече защото изисква много посвещение. Точно преди това бях правила комедийна постановка, а това беше драма и имаше много сълзи. Обожавам да играя драми, аз съм голяма ревла! 

- Как се чувстваш с ролята на Доня Барбара?
Това е прекрасна история, чувствам се голяма късметлийка, че тази героиня попадна в ръцете ми.

- Как се подготвяш като актриса?
Всеки персонаж изисква специална тренировка. В "Донята" ще яздя кон и взимах уроци. Обичам да съм добре подготвена за всяка роля.

- Жените имаме дни, в които не се чувстваме 'секси'. Какъв е твоят трик, за да си върнеш духа?

Жените сме секси по природа, важно е поведението. Трябва да се събуждаме вианги с енергия и да не позволяваме на никого и нищо да ни сваля духа. Винаги нагоре, трябва да се радваме на всеки момент. Позитивна енергия и да бъдем щастливи!

- Какво е твоето оръжие за съблазняване?
Обичам погледа на хората. Да гледам в очите, така започва всичко.

- Винаги ли си била сигурна, че искаш да си актриса?

Да и съм безкрайно благодарна на семейството си, че ме подкрепяше винаги в мечтите ми. От малка бях сигурна какво искам.


- Какво разбираш за себе си, когато имаш половинка?

Любовта е прекрасно лекарство, нещо великолепно, кара ни да ценим повече това, което имаме. Аз се научих да се радвам и да запазя най-доброто от всеки човек, който е бил в живота ми.



- Освен теленовелата с какво друго се занимаваш?
Прекарвам много време с деца с рак и научавам много неща от тях. Харесва ми всичко, което предават - желание за живот, за игри, за обич... Определено е голямо удовлетворение да помагаш на тези малки дечица, които имат толкова голяма нужда. Никога не бива да забравяме да обичаме любимите си хора. 

- Позволяваш ли на децата ти да ползват интернет и мобилните устройства?
Неизбежно е да не си близо до технологиите. Всеки ден напредват още и още. Винаги съм близо до тях и следя какво гледат. Като майки винаги трябва да сме в контакт с тях и да проверяваме какво гледат в интернет, трябва да го използват, за да се учат.

- Как се забавляваш с децата ти?

Обичаме да ходим на кино или да хапнем, това е нашето време. Правя си среща с единия и после с другия или и с двамата. Обичаме също да четем, харесва ми да уча с тях и да разговаряме.



- Какво си искала да направиш, но не си постигнала?

Кино! Напоследък работя много в телевизията и театъра, но скоро ще правя нещо в киното. Имам много хубав сценарий за тази година.



- Като жена и майка какво мислиш, че е необходимо, за да постигаш целите си?
Най-важното е да вярваш в себе си, да вярваш, че няма нищо, което може да ти се опре, винаги трябва да пробваш. Още повече, ако си майка, защото трябва да го направиш заради тях, тогава имаш още повече мечти да сбъдваш.

Галерия:






С бившия си приятел



Двойката им в "Господарката" се превърна в една от най-любимите