вторник, 28 юни 2016 г.

Кимбърли Дос Рамос се присъедини към записите на "Дойде любовта"


Миналата седмица Кимбърли Дос Рамос се присъедини към екипа на теленовелата "Дойде любовта" (Vino el amor), която бележи дебюта ѝ в Телевиса. 

След няколко последователни теленовели за Телемундо, венецуелката влиза през голямата врата на Телевиса... Кими ще е лошата в историята и ще се бори с Ирина Баева за любовта на Габриел Сото. "Впечатлена съм и много доволна, че ще играя за първи път за Телевиса и то в толкова хубав проект. Чувствам се като дете с нова играчка... Изживявам нови емоции - вече живея в Мексико, работя за Телевиса и изпълнявам злодейка. Отдавна имах желание да изиграя такъв персонаж".

- Как получи тази възможност? 
Всичко стана, благодарение на работата на мениджерите ми, които винаги ми уреждат кастинги за добри проекти. Предложиха ми да се явя на кастинга в Мексико, ходих няколко пъти, тъй като трябваше да направя няколко прослушвания, и накрая, благодарение на Бог, успях.

- Как те посрещнаха от компанията и колегите ти?
Много добре. Тъй като това е първият ми проект за тази компания, бях много нервна и същевременно развълнувана. Сякаш влизаш в нов колеж... Продукцията, както и колегите ми ме посрещнаха много добре.

- Каква ще бъде ролята ти?
Не мога да издавам много, но е различен персонаж, страхотен за изпълнение. Аз съм лошата, но и нетипична злодейка.