сряда, 29 юни 2016 г.

Вие пожелахте: Алфонсо Ерера


Алфонсо Ерера става популярен с младежкия сериал "Непокорните", а след това и с феномена RBD.

Красавецът уверява, че да бъде бивш "непокорен" и актьор, изиграл гей в сериала "Sense8", не ограничава кариерата му, а напротив, всяка роля го кара да учи и израства, за да изгради солидна траектория. Със сериала "El Dandy" оставя младежкия облик назад и изживява един от най-добрите си моменти, тъй като е обявен за един от най-добрите актьори от неговото поколение. Оставил настрани теленовелите, той се снима предимно в серийни филми и кино ленти.

В личен план мексиканецът е имал връзки с Дулсе Мария и Клаудия Алварес, но сега е влюбен в приятелкатa си Диана Васкес, от която очаква първото си дете.


- Как се подготви за ролята си в "El Dandy"?
Беше работа в екип, приключих "Sense8" и след две седмици вече имах ново приключение. Бяха четене, разговори с режисьорите и извървях пътя. Всички заедно открихме света на всеки персонаж.


- За какво се говори в този сериал освен за наркотрафика?
Когато някой говори за престъпление, веднага се мисли за наркотрафик. Тази история говори за организираното престъпление, но и за семействата на тези престъпници, които не са големите босове и не живеят в големи къщи. Става дума за хора, които по не много чист начин се опитват да се спечелят живота. Някои са бащи, приятели, нежни хора въпреки всичко. Фалшифицират пари само за да изхранват семействата си. Не ги оправдаваме, разбира се, но е хубаво да играеш истински персонажи.

- Какво те кара да търсиш различни роли и да излезнеш от комфортната си зона?
Щастлив съм с проектите, които съм избирал. Ако има история, в която да се каже нещо и да се остави послание; ако има персонаж, от когото да се научи нещо, винаги е хубаво да бъдеш част от такъв проект. Кариерата ни е много кратка и ако има начин да уча и да съм заобиколен от хора, за да израствам, ще го направя. Забавлявам се и работя това, което ми харесва. 

- Би ли се върнал към теленовелите?
Получавал съм няколко предложения, но заради времето, датите, ангажиментите не съм могъл да приема, но ако се появи добра история и герой, който да ми остави нещо, ще съм на разположение. Благодарен съм на този жанр и бих искал в даден момент да се върна към теленовелите.

- Игра и в "Екзорсистът"...
Много съм доволен и щастлив да бъда част от състава на толкова важен и амбициозен проект, който отваря пътя на много латиноамериканци. Интересно беше да играя отец, да опозная границите, които имат, сложна тема е. В ефир ще бъде от 23 септември по FOX.

- Какви хобита имаш?
Обичам футбола и да спортувам. Обичам да чета, да пътувам и да играя на видеоигри.


- Има ли място, където предпочиташ да бъдеш?
Когато се изгубиш, опознаваш по-добре града и е все едно къде отива. Обичам да се губя и да опознавам. 


- Какви са плановете ти?
Участвам във втори сезон на "Sense8", очаквам премиерата на лентата, в която играх, "Избраникът" (El Elegido) - тя е на 02-и септември.

"Екзорсистът"